Mun näkemyksellä tuo on ihan kyllä viivojensa sisäpuolella ja näin ollen oikein pysäköity
Kyllä mä kahtosin kieroon jos joku meikäläiselle tulisi tuollaisesta antamaan huutia. Ahtaat parkkipaikat on aina vähän v..tumaisia.
No ensimmäinen huomautus kannattaa toki olla ystävällissävyinen, muuten en ymmärrä pointtiasi. Eli juiken kannattaa siis jättää Volvonsa yhtä lähelle oman ruudun oikeaa reunaa, niin kaikki ok? Jos ei ystävällisestä tiedustelusta ota onkeensa ja pysäköi vähintään keskelle ruutua, itse toimisin oikeastikin niin. Ei sieltä Audista enää silloin kuskin puolelta kukaan tule ulos ja siten ovia kolhi. Luulisi viimeistään silloin oppivan oikean pysäköintitavan, kun nykykikottimista on aikuisen ihmisen vähemmän kiva pujottautua kuskin paikalta pelkääjän ovesta pihalle...
Mutta tämä nyt oli se worst case scenario, eiköhän se ole ihan tolkku tyyppi, jos asiasta ystävällisesti huomauttaa. Uusi asukas ei vaan välttämättä ole ehtinyt kaikkea huomioimaan.
Ite harrastan aika monesti samaa, monesti jopa yksin.
Anteeksi.
Eli pyytelet anteeksi, kun olet mul**u. Tai vaihtoehtoisesti laiska mul**u. Jatka vaan hyväksi katsomallasi tiellä. Varaudu kuitenkin vi**uiluun.
Miten oikeasti jotkut kehtaa julkisesti myöntää tahallisen urpoilunsa?