Jotta deekun leimakuntoon laittamisen ohessa ei tulisi tylsää, niin viime viikon torstaina hain -98 V90:n. 180hv versio M90:llä, mittarissa vasta 449tkm. Tankki oli irti jonkun aiemman omistajan aikana tulleen kahden (poratun?)reiän takia, startti irti solenoidivian takia ja pakoputki kattia lukuunottamatta irti turbotussuunnitelmien takia. Sen päälle seissyt pari vuotta. Maalipinta ei ole enää mikään huippu, etukaarissa ja pohjassa siellä täällä pintaruostetta.
Varustelistalla (toimiva)automaatti-ilmastointi, nahka-alcantara penkit sekä ovipaneelit, etusumarit, koirakalteri ja Nivomatit jotka on vaihdettu tavallisiin jousen kera. Tullut joskus päälle 10v sitten Saksasta, muistaakseni työnantajan tuomana, ja sen jälkeen käynyt jo pariin kertaan uudestaan myytävänä

Nyt on sitten kaksi työnantajan aikanaan tuomaa autoa hallussa, kummasti ne kiertää.
Nykykuosi:
Tämä ostos sai virikkeen deekun katsontareissusta, kun näin tutunoloisen auton seisomassa tien varressa

Tuumasin että josko siitä tekisi jotain, mutta katsotaan nyt mihin päätyy. Töiden jälkeen hain ja samana iltana laitoin tankin, kardaanin ja toisen startin paikalleen. Tankkia oli jo paikattu sulattamalla muovia siihen, karhensin vielä päältä ja laitoin kemiallista metallia päälle. Lähti käyntiin ja tankki tuntuisi pitävän.
Jotain mitä sen jälkeen on tullut tehtyä:
- Pesu konehuonetta myöden ja sisustan puhdistus. Tuloksena kaksi kassia täynnä roskia ja puoli kassia pulloja/tölkkejä.
- Vasen käsijarruvaijeri ja vaijerien
liitoksen korjaaminen.
- Pesukäsittelyn jälkeen öljyt ja suodatin, ilmansuodatin, jakohihna, vuotamaton vesipumppu.
- Kaikki jarrupalat uusiksi ja paremmat etulevyt purkuautosta.
- Purkuautosta kirkkaammat etuvilkut(ja ajovalotkin siirrettävä), oikea etupyöränlaakeri, kuskinovipaneeli, yms.
- 17" pellit kitkoilla alle, alkuvuodesta kävivät hetken kultaisen 964:n alla.
Päivällä kävin deekun jälkeen katsastamassa ja hakemassa kilvet(Poliisi vienyt vanhat aikanaan kun ajettu vanhalla leimalla). Etuvakaajan toinen korihela oli huono ja aika selvä välys oikean ylemmän takatukivarren navan puoleisessa helassa. Ensimmäinen auto jossa se on väljä. Ehjä tukivarsi purkuautosta, uudet vakaajan korihelat ja uusintanäyttö samoilla lämpimillä. Keskellä tuulilasia olevista pystyhalkeamista ei sanonut mitään


Muut kuva
tuolla.
Jospa nämä ois viimeiset kuvat, jotka tarvitsi Waspcamilla ottaa kun sain aikaiseksi ostaa uuden kameran.