Mä hommailin purkaamolta navin näytön ja sen asennuskehyksen ja ritilän siihen ympärille, tossa mun vehkeessä kun ei ollut ku tyhjä kajarin paikka missä ritilä päällä. Sit purin sen näytön ja muut sähköt siitä navin näytöstä pois , jätin moottorin tietty paikallee mikä sitä kelkkaa liikuttaa ja rakensin sille releillä ja rajakytkimillä ohjauksen niin että näyttö saa ohjauksen radion vahvistimelle lähtevästä herätteestä eli radio pitää olla päällä jos meinaa näytön saada ylös, ja näyttö tulee alas kun laittaa autosta virrat avaimesta kokonaan pois tai sammuttaa radion. Tein myös keski-ilmasuuttimien paneeliin kolme kytkintä ja niihin merkkivalot ja yhdestä niistä saa myös näytön ylös/alas. Sit sinne alkuperäisen näytön tilalle hommasin Honor x4:n ja rakentelin sen sinne näytön sisään. Siitä kuuloke liitännästä soittimen aux :iin audio sisään ja latauksen Honorille tein niin että aina kun autossa virrat päällä niin lataa androidia. Hankalin homma koko projektissa oli tehdä liittimet puhelimeen koska tilaa puhelimen ja navinkuoren välissä todella vähän. Usb portissa on myös jako hubi eli sitä kautta voi esim kuunnella tikulta musiikkia tai liittää läppärin tarvittaessa androidiin kiinni. Usb sisääntulon laitoin kanssa siihen keskisuuttimien paneeliin hätävilkun katkaisimen alle. Sit hommailin bluethoot sovittimen auton obd pistokkeelle niin voipi katsella moottori ym. dataa näytöstä vaik ajon aikana. Kivasti näkee lataus jännitteet, ahtopaineet ym , toimii siis vaik lisämittaristona. Sitten vaan sovelluksia sisään ja se toimii navikaattorina, multimedia soittimena, peltipoliisi varoittimen(eihän mulla tietenkään sellaista ole enkä ketään suosittele asentamaan

,kojetaulukameran,wifi peruutuskamerana ja mitä nyt sit keksiikin. Hyvin on mulla jo toista vuotta toiminut ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Jotain kuviakin asennuksesta koneella on niin voin vaik laitella tänne ku löydän ja kerkeää.