No, topicin kun tekee aiheesta niin yleensähän ongelmat ratkeaa heti seuraavana päivänä.

Sain apua tähän eräästä firmasta, ja switchit löytyivät:
39549, Rauchbegrenzung mit Luftmasse/Saugrohrdruck (0/1)3954A, Saugrohrdruckberechnung mit anmADF/ldmP_Llin (0/1)Ylemmän kääntämällä ykköseksi, ecu unohtaa MAF-savunrajoittimen ja siirtyy MAP-savunrajoituskarttaan, joka on tuon ylemmän lämpötilakorjainkartan tapaan nollilla tehtaalta.Se tosin löytyy aivan datan loppupäästä, eikä ole lähelläkään MAF-savukarttaa, kuten muissa MSA15-ecuissa joiden dataa olen tutkinut. Tiesin sen olevan nollilla, ja oletin tuota switchiä kääntämällä auton sammuvan, mutta syöttö rajoittuikin 11,9mg/str -määrään. Olin jo viime viikolla näpäyttänyt tuota switchiä sitä etsiessäni, mutta koska syöttö ei tipahtanut täysin nollille, en tajunnut löytöäni.
Alemmalla taas käännetään painelaskutapa absoluuttisesta suhteelliseksi, taikka toisinpäin. Selvityksen alla, mutta kuitenkin molemmat kuuluu asettaa ykköseksi kun tehdään MAF -> MAP muunnos.
Pikaisen testailun tuloksena MAF:n poistosta tulee myöskin vikakoodi, vaikka se ei enää olekaan käytössä. Noh, vastus piuhoihin...