Vastailen takavetokokemuksilla, mutta M90 on pitkälti sama kuin etuvedon M56.
D24 vauhtipyörä, SRE -763, D24TIC orkkis massalevy. Ajettavuus alakierroksilla karmea, "räminää" kuultavissa ja tärinää havaittavissa 3000rpm asti vedossa. Matka-ajossa ei tehny mieli laskea kierroksia alle 2000rpm. Kesti noin 10 000km kunnes kytkinlevyn keskiön niittaukset petti ja levy jumiutui asetelman väliin, jolloin ei enää irroittanut.

AAT-moottorin vauhtipyörä (Audi 100 TDI), SRE -724, KL-racingin 6-lapainen jousitettu 240mm sintteri. Deekun massalevyä (ilmeisesti) jäykempien jousien takia tyhjäkäynnillä askista kuultavissa kolinaa, myöskin matka-ajossa alle 2000rpm ja hampaat tärisee irti. Tosin vedossa räminä-tärinä loppui 2500rpm kieppeille, josta ylöspäin uskalsi vedättää normaalisti. Yhdistelmä kesti 2500km kunnes katkaisi M90:sta kytkinakselin.

Näiden kokemusten perusteella en voi mitenkään suositella tän vitosdieselin kanssa kiinteää vauhtipyörää, ainakaan takavetoon. En tiiä oisko se etuvedossa jotenkin parempi...