Korjaamisella ja osien vaihtamisella saa ihmeitä aikaan
Jos joku nyt erehtyy luulemaan, että tuolla on vain ajettu. Totuus on ihan muuta.
Jutun lukemalla jo pitäisi käydä selväksi, että on siellä jokunen kalliimman puoleinen remonttikin tehty.
Silti, minusta 400tkm "paristoautolla" ja laskennallisen näytön rangesta on lähtenyt vähän vajaa 10% pois, on suoritus hyvä.
"Tonnin ohjaustehostin", ei pitäisi olla mitenkään kohahduttava juttu? Onhan noihin saksalaisiin hitlerin-kostoihin tehty myös takuuaikoina (parhaillaan alle 50tkm ajettuina) moottoriremontteja, akselistoremontteja....

Sähköauto nyt vain on rakenteeltaan niin pirusti yksinkertaisempi, kuin perinteinen polttomoottorikeksintö. Epäilisin mm. tuon sähkömoottorin vaihdon olleen jonkinlaisen valmistusvian aiheuttama. Suunnitteluvirheeseen en usko, koska kovin paljoa ei vastaavia juttuja ole suhteessa autojen määrään.
Olikos se nyt tämä sama taksikuski, vai joku toinen, jolla oli jouduttu takakelkka vaihtamaan? Tuommoisen "suunnittelumokat" (kuten ovenkahvatkin) kun tehtäisiin kunnolla, mitä tuohon tehtäisiin huoltoja? Vaihdetaan jarrupalat, -nesteet ja pyyhkijän sulat (karrikoidusti)
