Laturin tai startin hiilet, akku, alustan nivel, pyörän laakeri, jarrupala tai nauha, nestevuoto jne jne
Miten se kulunut nivel on merkittävästi halvempi korjata vähän tai vähän enemmän kuluneena?
Sama pätee kyllä käytännössä jarrupalaankin, koska huolto yleensä ehdottaa niiden uusimista kun jäljellä on n. puolet kulutuspinnasta, eikä lähtökohtaisesti vuodessa saa palaa metallille kulutettua.
Hiiliä ei ole ja akkuunkaan ei käytännössä huollossa reagoida, pyörän laakeri on taas vika johon reagoidaan käytännössä vasta kun se ääntää.. Ja yleensä se täysin tumpelokin reagoi siihen loppuvan laakerin ääneen.
Jäljelle jää oikeastaan nuo nestevuodot. Jäähdytysnestettä valvotaan, eli voimansiirron öljyvuoto on käytännössä ainoa joka voisi olla tuollainen.. Yleensä nekin alkavat varsin hitaasti.