Oletko tutustunu Polly Motorsportin pontiaciin? Sillä oli myös ongelmia että auto keveni= liikaa ilmaa auton alla, mutta sillä kivellä ei menty kun 407km/h
Kun sitä ilmaa sinne alle menee, niin tehdään keskiauton alle levy joka on lähellä maata. Ja siitä saa sitten imevä voimaa maata kohti, kuten Formuloissa( Näin olen lukenu) Oliko diffuserin idea sitten että ohjaa alta ilman paremmin pois
Ymärrän sun tuskan tässä, kyllähän auton moottoria voi virittää, mutta mitä sillä tekee jos lähtee lentoon 
En ole tutustunut. En pitäisi keventymistä vielä ongelmana, mutta sekin olisi tutkittava kuinka oikeasti käy.
Alla oleva levy on hieman hankala, koska autollahan ajetaan paikanpäälle ja matkalla on kuitenkin kaikenlaista möykkyä. Levyn kuljettaminen(vaikkakin osissa) ja asentaminen sekä irroittaminen paikanpäällä puolestaan tuottaa omia haasteitaan. Pohjaa suoraksi vaan, taakse jonkinlainen diffuusori mahdollisine korin ulkopuolelle tulevine jatkeineen sekä kattolinjaa alaviistoon jatkava siipi. Tällöin perässä pyörivä ilmavirta ei ilmeisesti pääse muodostamaan samanlaista pyörrettä aivan autoon kiinni, eikä vastusta kulkua niin paljoa.
Jos autoa tekee vain seisovalle mailille niin ilmanvastus on suurempi nopeuteen vaikuttava kuin ehkä 20-30kg painoa. Se on totta että lisää vikaantumisherkkyyttä. Yksinkertaisemmillaan riittäisi paineilmasysteemi, sieltä tulee kylmää ilmaa. Tietty ongelma on että mistä saada koneelle ilmaa.
Pohja vain mahdollisimman tasaiseksi ja mahdollisimman lähelle maata. Tuli mieleen choppaus. Sillä saisi kokonaisilmanvastusta pienemmäksi kun pinta-ala pienenisi. Kyljistä listat pois ja reijät vain hitsata umpeen. Pienemmät peilit. Testata eri malleja miten ilma pyörteilee.
Niin jos tekis vain mailille, mutta täähän on katuauto. Enkä ihan huvikseen ole sitä ulkoisesti vakiokuosiin laittanut maalauksen yhteydessä. 20-30kg painoa tarkoittaa myös sitä, että se laitteisto pitäisi sijoittaa jonnekin. Tuo ei mikään keijukainen ole enää muutenkaan kun omamassa kuskin kanssa pyörii 1600kg paikkeilla ellei ylikin... Vaikka maililla paino ei ole niin merkittävässä roolissa kuin vaikka vartilla, vaikuttaa lähtö yhtälailla loppunopeuteen. Mitä nopeammin saa lähdössä vauhtia, sitä paremmat mahdollisuudet on saada puuttuvia kilometrejä maaliviivalla nopeuteen.
Kuvassa näkyvää enempää ei voi madaltaa, ellei vaihda pienempiä eturenkaita. Alkaa normaaleissa joustoissa ja käännöksissä ottamaan renkaat kiinni sisäkaariin. Ulkokaaren kanttiin ottaa kiinni jo nyt radallakin. Choppauksen vaiva ja kulut ylittävät hyödyn. Kaikki lasit esimerkiksi teetettävä, takapäähän tehtävä vaikka pleksistä, yms.
Se varmaan tulee ihan sumuna se vesi tollasis vehkeis 
Haihtuu nopiaan...
Todennäköisesti, mutta ylimääräisten laitteiden lisääminen tämän takia ei ole omalla listalla kovinkaan korkealla. Katsotaan nyt muut vaihtoehdot ensin. Ja eihän sitä tiedä tuleeko tästä mitään jos kamppeet ei vaikka muuten kestä nipussa

Lainaus
En viitsinyt laittaa koko lainausta

Keulan keventymisestä ei ole mitään tietoa, ainoastaan se, että tuntuu siltä. Kovissa nopeuksissa pientenkin ohjausliikkeiden vaikutus on suurempi kuin pienissä nopeuksissa, joten se voi olla pelkkä tunne. Asia pitäisi selvittää esimerkiksi sopivaan paikkaan sijoitetulla mitta-asteikolla ja sitä kuvaavalla kameralla. Jos jaksaa mennä niin pitkälle.
En ole tainnut sanonua, että en halua rajoittaa ilmavirtaa keulan läpi? Silläkin on edelleen ehtonsa ja yksi niistä on saada auton alla oleva ylipaine pois tai niin pieneksi, ettei keulasta sisään tulevaa ilmavirtaa rajoittaessa ilman liikkuminen huonone. Konehuoneeseen pakkautuva ilma aiheuttanee omalta osaltaan nostetta ja virtauksen vähentäminen tai ainakin ilmankulun parantaminen auttaa tilanteeseen. Saahan sitä alle mennäkin, em. jäähdytysominaisuus. En oikein näe onko ilman poistamisessa sivuille suurempaa hyötyä. Sen on kuitenkin kuljettava auton kylkeä pitkin taakse, jossa irtoaa takanurkasta pyörteilemään. Ennemmin koettaisin ohjata alla taaksepäin ja diffuusorin kautta pois.
Korin muokkaaminen päälisin puolin muutoin kuin tarvittavia osia lisäämällä on hyvin pitkälti poissuljettu vaihtoehto. Tippalistat kuuluu asioihin jotka voi teipata ainakin testiksi.