Mut se liima mikä tarkoitettu kevytmetalliosille (Olikos se 573?) on 150astetta..
Tais mennä hiukan officksi. 
Offilla jatketaan...

(sori moderaattorit ja sjos.. ei ollut tarkoitus kaapata tätä projektipäiväkirjaa)
hyvä keskustelu liimoista mun mielestä.
Ja positiivista että volvon alkuperäiskama kysenalaistetaan...
Olishan se hienoa jos joku löytäisi täysin saman liiman eri merkilä ja hinnalla!
toinen hyvä on että tuli esille että loctiea on muutama eri "variantti".
Sästää hyvällä tuurilla mottorin tai kahden jos joku innoissaan on ostamassa ja jo ostanu loctitea ja osaa tuon lämpöarvon ja metalliseossoveltuvuuden ottaa huomioon.
(tai jos joku eksyy tänne hakutoiminnon avulla)
Mun lisäys tähän on että kannen alumiiniseos volvolla muuttui 99
eli yksi seos 98 ja vanhemmille ja uudempi 99->
(tieto koskee ainakin vitos(tina)koneet).
Eli voi olla että loctite soveltuu molemmille yhtä hyvin tai sitten toiselle paremmin.
Ja loctitesta puuttuva tieto tällä hetkellä on miten se liima käyttäytyy ja kestää pidemmän päälle ja millä "viritysasteella"!
Eli esim. 100 000km ja 5+ vuotta.
Voi jopa olla että loctite on parempi kuin volvon alkuperäisliimaa, mistä sen tietää??
Mutta kunnes jotain raskasta faktaa löytyy niin mun valinta ja suositus on Volvon alkuperäisliima!
(meillä tuollainen tuubi on riittäny yleensä kahdelle vitoskoneelle! kansi + ö.pojha )