Seuraavaa on siis laitettu paikoilleen/korjattu kevään/alkukesän mittaan:
- progressiivinen vesiruutta
- konetilaan toinen bensapumppu Bosch -044
- bensalinjasto: tulo AN8 letkulla+liittimillä/paluu AN6 letkulla+liittimillä
- Airmotiven säädettävä bensanpaineen säädin mittarilla
- erillinen öljynjäähdyttäjä
- huohotuskierto palautettu alkuperäiseen tapaan, lisätty tyhjennettävä säiliö väliin
- lisämittareita + vaihtovalo
- IPD Phenolic intake manifold gasket (imusarjan "erikoistiiviste")
korjattu:
- ahdin
- kannenpäälle tuleva öljyvuoto
- imusarja
Osat ja ratkaisut ovat hyvinpitkälle samoja kun ZuluR:n autoon on tehty eli jos kuvat vaikuttaa tutuilta. Muutama kuva aikaansaannoksista:

Vesiruutan telinen by Heikki. Koneeseen ruiskutetaan 50%vettä/50%metanolia. Ruutan säätötaulu sijoitettiin tuhkakuppiin eli ohjaamosta voidaan säätää sumutuksen alkuraja (ahtopaine) ja missä ahtopaineessa ruutta sumuttaan täysillä.


Tankin pumpun kehikko AN liittimiä varten By Heikki

Konetilan bensapumpun sijoituspaikka sekä bensanpaineensäätimensijoituspaikka.

Laatikon kylkeen pultattiin teline+tyhjättävä huohotinsäiliö


A-pilarin mallikohtainen 3 mittarin teline. Tolpassa ylhältä: öljynpaine-, seos/pakokaasulämpö-, ahtomittari sekä vaihtovalo. Alkuperäiseen lisävaruste puhelintelineeseen laitettiin öljynlämpömittari sekä puhelinteline (kun on sen verran seniili, että sekin piti laittaa).


Lähiaikoina ruuvataan paikalleen: Vanhemman malliset alumiiniset alatukivarret vaihdettavalla pallonivelellä ja uretaanipuslilla.
Ulkoasua tullaan suurella todennäköisyydellä muovaamaan kesän/syksyn mittaan
