KL-varaosat  Race.fi

2L uusi D4 vs vanha D4

  • 137 Vastauksia
  • 90892 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuomaril

  • Valvoja
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3364
Vs: 2L uusi D4 vs vanha D4
« Vastaus #135 : 07.01.2018, 17:01:37 »
Oliko -06:ssa noin kovat? Muistaakseni omassa edellisessä -04 manuaali V70 D5:ssä oli 170g.
Manuaalina 170g ja automaattina taitaa olla sitten tuo 209g. :idiot2:

Poissa mulugren

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4010
  • It is speed! Speed of hand, speed of mind
Vs: 2L uusi D4 vs vanha D4
« Vastaus #136 : 07.01.2018, 17:42:33 »
Manuaalina 170g ja automaattina taitaa olla sitten tuo 209g. :idiot2:

Jep, suuripäästöinen ;)
"We are either kings or pawns of men" ~Napoleon Bonaparte

Poissa Visakoivu

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 38
  • www.vrcf.fi
Vs: 2L uusi D4 vs vanha D4
« Vastaus #137 : 10.03.2025, 18:04:33 »
Niin luulisi, mutta oikeastaan Koreassa ja Japanissa tehdyissä ei ole EGR ongelmia juuri yhtään. Muutaman Kian olen pelastanut, mutta niilläkin oli jo menty reilusti yli 300tkm. Toyotalla ei juurikaan ole ollut ongelmia kuin vasta parin viimeisen vuoden aikana kun alkoivat käyttää BMW:n dieseleitä  ;D.

Tuossa joku jo mainitsikin VAG:n jutun karstoittuneista öljyrenkaista ja imuventtiileistä ja oli tosiaan muuten hyvä kirjoitus, mutta jätettiin se oleellinen kertomatta, että miksi imuventtiilit karstoittuvat sekä öljyrenkaat, harmi, tietävätkö sitten kuitenkaan... Tammerdiesel kun nyt ei ole se asiantuntevin paikka kysellä noita juttuja.

Toyotan -06 D4D:hen vaihtoivat EGR:n 400 tkm paikkeilla merkkiliikkeessä. En tiedä miksi: kai sen olisi voinut puhdistaakin. Jonkun sadan tuhannen päästä varsin itse katsoin ja puhdistin, mutta ei ollut kovin likainen.

 

Samppasport  Futurez