Kyllä ne välillä on niin painajaismaisia tekeleitä huoltaa ettei mitään järkeä.
No ei ne minusta kyllä sen hankalampia oo ainakaan PSA:an tekeleet,otetaan esim.vaikka ykk.anturin vaihto VAG 2.0 TDI vastaan PSA 2.0 HDI,pesoseen tupakointeineen ehkä vartti Vakkilaiseen useita tunteja(otattaa laatikon pois) ;)Relluihin en oo pahemmin kajonnu,niistä en tiedä

Tuli tuosta ruuvaamisesta mieleen kun n.2 viikkoa sitten ostin -96 940 230FK tomaattikartanon,niin ihmettelin kun se vaihto isommalle vasta helkutan kovilla kierroksilla jos ei kaasua löysänny ja turbiini ei lukittunu alle 120 ja tyhjäkäyntikin oli huonoa ja meinas välillä jopa sammua,no rupesin tutkiin asiaa että missä mättää niin joku oli säätäny kickdown vaijerin n.5mm liika kireelle ja siinä samassa löyty syy huonoon tyhjäkäyntiinkin kun rullaa kääntelin että piru tyhjäkäynti kärjet ei napsu olleskaan,no se oli se joku jostain syystä ruuvannu vielä kaasuvivunkin muutaman millin liika lyhkäseksi :nohnohNo ei siinä säätelin nuo kohilleen niin toimiihan se hienosti,mutta ihmetytti vaan että miten ja miksi tommoset perusasiatkin voi joku mennä säätään pieleen:nohnoh