Omasta "Käyttö-autosta" Fiat Bravosta nypätty kansi veks.
- Palotilat ja pakokanavat mustana, tulpat mustat
- 1. ja 4. sylinterit vuotaneet vesikanavaan
- Vauhtipyörän takapelti murtunut irti ja vasten vauhtipyörää
- Jakopään hihna hiekkapölyssä (koppa rikki) ja alapyörä vainaa
- Lambda entinen
- Vesipumppu entinen
- Jakopään stefat entiset
- Imusarja kuivassa öljyssä (vanhaa öljyä, kone lopetti huohottamisen ensimmäisen 10tkm kenkimisen jälkeen)
- Sylintereissä ei rappua, hoonausjäljet näkyvät selvästi, mutta vähän kiiltää "liikaa"
- Kolme nostajaa löysiä, ei vaikuta toimintaan
- Pakokanava pienempi kuin peukalo, etusormi mahtuu kyllä
- Pakoventtiilit peukalon kynnen kokoiset

- Jako ollut hampaan pielessä
- Termari on uusittu joskus
Maanantaina koneistamolle. Venttiilien (16kpl) irroitusta, puhallusta ja hiontaa, kannen oikaisua, kanavien putsausta...

Sitten vielä jakopään stefojen uusinta, "välikannen" tiivisteiden uusinta, nostajien tyhjennys, jakopään alarattaan vaihto ja ja ja ja....
Tietenkin kun koneen saa kasaan, on jako epähuomiossa pielessä (ei ajoitusmerkkejä jakopäässä), avaimesta kääntö ja venttiilien vääntö...

Juhannukseksi kasaan...
