Tänään potilaana oli -64 PV, edelliset pari viikkoa oli -65 PV:n kasailua(jatkuu huomenna

) niin vaihtelu virkistää

. Pitkät valot ei toiminu ja perusteellisen syynäyksen jälkeen löytyi irronnut abiko liitin jonka paikallaan pysyminen varmistettiin jesarilla. Rassasin virranjakajan kannen puhtaaksi hapettumista. Seuraava operaatio oli kaasuvivusto joka oli aikanaan nopeasti räpelletty koneremontin yhteydessä periaatteella auto leimalle ja kovaa ajoa. Laitoin uuden puslan kaasuvipuun paskaksi menneen tilalle, tein uuden pidemmän tangon siihen että saa paremmin säädettyä liikeradan ja rasvaus nivelille niin tuli bueno. Weber DGV:n ryyppyä aloin sitten katteleen seuraavaksi kun ei oikein lähe kylmänä käyntiin, ryyppyläpän jousi oli aika hento eikä jaksanut pitää läppää kiinni kunnolla joten vaihdoin tilalle kuulakärkikynän jousen. Se olikin liian jäykkä niin nyt kone tukehtuu jos ryyppy on täysillä, tarvii hienosäätää vielä. Samalla vaihdoin vittuilevat 2xSU ryyppyvaijerit helvettiin ja laitoin tilalle yhden vaijerin ja rasvasin sen kunnolla niin tuli kyllä hyvä ryyppy.

Vielä kun sais vaihdettua kytkinasetelman, vauhtipyörän, painelaakerin, vaihteiston tukikumin, pakoputken, takajouset ja ties mitä muuta samalla löytyy. Ei oikein nappaa enää mutta ei auta kuin tehdä. Viimeksi pessyt ja vahannut tuon auton kunnolla joskus vuosi sitten kun vein talvisäilöön ja niin taitaa käydä nytkin.