Aloittelin hiekkapuhaltamaan Sprinterin kylkiä tallin edessä, kun en viitsinyt koko tallia sotkea hiekkaan.
Jonkun verran löytyy hitsattavaa korista (Yllätys...).
Molemmat takaovet menevät vaihtoon, kun jostain löytyy ei-niin-mädät (Noissa alkuperäisissä joutuisi ottamaan ikkunat irti ja rakentamaan rekisterivalojen asennusreiät uusiksi. Sitä paitsi takaovissa ei nykyään tarvitse olla edes ikkunoita, kun tuo on jälkikäteen muutettu retkeilyautoksi, jossa on kiinteä väliseinä.
--------------
Tuollainen pitkä ja korkea mk1. Sprinter mahtuu kohtuullisesti faijan talliin. Pituuden puolesta ei ole ongelmaa, kun siellä on tarvittaessa 9 metriä tyhjää tilaa, mutta korkeuden puolesta jäi vain noin 15 cm varaa (Antennin joutui ruuvaamaan Sprinteristä pois).
Toinen tallin puolikas on noin 3 x 6,8 m, ja sen katto on noin 40 cm korkeammalla. Jossa tehtiin tarkoituksella huoltaa/laittaa henkilöautoja.
Loppuosassa tuolla puolella on pieni työtila.
Sen jälkeen tallissa on varasto- ja toimistotilat.
Kokonaispinta-ala on mukavat 120m2.


Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla