Saimpa sentään laitettua dösän rek.kilven valoihin polttimot, vaikka sade esti itse valojen asennuksen 
En haluais jatkaa, mutta vähän on pakko palata, eli mulla on yhen moottorin koko moottorinohjaus ja suurin osa alkup. antureista palanut täydellisesti konehuonepalossa, niin trafin mukaan "nykykäytännöllä" mun tarvis omalla moottorinohjaus patentilla saada yhtäpaljon tehoa kuin germaani-insinöörit pitkän suunnittelun jälkeen
Aika jännää.
Jos linja on tämä, niin myydään sitten edullisesti 1kpl 164sia pois ja saa siihen laittoman moottorin kaupan päälle.
Mikä vielä oli neuvoteltu sopivaks vuosi keväällä sitten konttuurilla.
Ei siiä sitten muuta kuin rustaamaan ilmoitusta kierrätyskeskukseen

Sadannen kerran, eli se mitä lohkossa lukee, esim. B230F on se, mikä määrää vertailumoottorin tehon. Konttorilla pitää olla papereita mukana, josta näkyy tuon B230F:n teho ja siihen sitten verrataan mallisarjan tehokkainta. Se mitä sen lohkon ympäriltä löytyy, on täysin merkityksetöntä, koska joka tapauksessa vaaditaan penkkilappu, jos ei moottoria kaikkine apulaitteineen ole vaihdettu kokonaisena pakettina. Jos on koko setti moottorinohjauksineen jostain toisesta autosta, niin siinä tapauksessa riittää pelkkä tieto vaihdetun moottorin tehoista.