Eilen siskon Seatista säädin käsijarrun, ehjäsin pakoputken ja hitsasin pohjaan paikan. Ihmeesti oli takajalkatilan keskelle tullut reikä, vaikka muualta pohja oli ehjä ja massatkin hyvin kiinni. Eikä edes ollut koritulpan kohdalta ruostunut, kun tulppa oli kymmenen sentin päässä ruostereiästä ja sen tulpan seutu oli aivan terve.
Tänään 340:in asentui taakse uudet jarrusatulat palojen kera, nyt on herkku lykkiä tallis ku ei jää laahamaan

Takapeltiä hitsailin kasaan ettei tipahda matkasta ja sitten erehdyin menemään alle kurkkimaan. Jumaleisson, panhardi taas revenny irti korista ja ottanut pätkän runkoo mukaansa (tervettä peltiä), oli se vielä kahden sentin matkalta sentään kiinni. Hitsailin koriin rautaa millistä neljään milliä vahvasti, kiinnikkeen tein uuden ja erilaisen ja vaihdoinpa vielä tankoonkin uuden ja isommalla puslalla olevan pään. Jos vielä repee niin seuraavaa kehitysmalliin tulee 70x6 lattaa ja 50x50x5 rhs:ää
