Cordobaan vaihdoin yleismallisen b-pumpun mallia Biltema kun oma välisäiliössä majaileva oli lakannut pumppaamasta. Nyt ainakin kuulee, että pumppu surisee ja käyntiinkin lähti ja parin sadan kilometrin koeajon toimi. Joni145:lle kiitokset pumppuun sopivasta liittimestä.
Toisen Seatin kimppuun ja Cordobasta kuuluvaa jollotusta etsimään, takapyörän laakerista on kahdesta laakerirullasta pinta rikki -> ens viikonloppuna laakerijumppaa.
Sitten kilpuri talliin ja kadonnutta tyhmäkäyntiä ja puuttuvia alapään vetoja metsästämään, se ennenkään ole alaalta hyvin vetänyt mutta nyt ei jaksa alta 3000 lähteä edes liikkeelle. Tyhjäkäynnin säätöruuvilla ei mitään vaikutusta, hetken käy 1500 rpm ja sitten kierrokset rupeaa tippumaan ja lopulta kone stumppaa. Sytty kohdallaan, jakokin on likimain kohdallaan mutta nokan ajoitusta kun rupesin mittailemaan niin pakonen edellä

Hyppyytin remmiä hampaalla niin nyt on imu ihan liikaa edellä, pitää siis purkaa jakopää ja ottaa nokan päästä tappi pois ja säätää nokan ajoitus kohdalleen (tässä kohtaa säädettävä nokkapyörä olisi kiva). Sitä vain en ymmärrä miksi nokan ajoitus on muuttunut kun kaikki palikat on samat kuin ennen, nokan pyörään ei ole koskettu ja kasasin aikaisemmin tehtyihin merkkeihin.