Ostettii käyntihäiriöinen 945 b230fd/ m47 ja siihen pientä vaihdettu/korjattu.
-Käsijarrukengät ja jarrut herkistelty
-IMM
-Tarvike äänenvaimennin alkuperäiseen
-Nopeus ja matkamittarit oli kuolleet. Kävin mittarin kaikki juotokset läpi tinakolvilla --> toimii.
-Pesin mittariston taustalevyn, kirkastui valot.
-Laitoin 960:stä ulkolämpömittarin, anturi pitää vielä vaihtaa, näyttää -40c
-Akku tyhjeni nopeasti kun virrat 1-asennossa, vika löytyi kontista. Takalasinpyyhkimen moottorin pultit oli irronneet ja moottori vääntyny ihme asentoon. Se yritti koko ajan pyöriä ja oli aika lämmin. Pultit kiinni ja toimii, niin moottori ku akkukin
-Takalasinpyyhkimen akselin purin, putsasin ja rasvasin
-Vaihdoin Pioneerin cd soittimen sekä 850:n alkuperäiset volvo kaiuttimet
-Uusi antenni katkenneen tilalle
-Lisäsin ilmaiskareihin ilmaa. Edellinen omistaja ei tiennyt niiden olemassaolosta. Kyllä muuttui ajettavuus 0bar-> 4bar.
-Kuskin ikkunannostimesta oli hampaita menny sileäks. Hitsattiin metallia ja muotoiltiin uudet.
-Spray vaseliinia kaikkin saranoihin.
-Yksi rengas oli väärinpäin vanteella, käännettii liikkeessä.
-Takapyöräkoteloista oli hävinnyt koritulppia 1/puoli ja korvattu ilmastointi teipillä. Tästä syystä takasivukotelot ja runkopalkit täynnä hiekkaa

. Putsasin hiekat mitä pystyin ja laitoin koritulpat. Pitää ideoida miten ne palkit saa puhtaaksi.
-Katsastettiin
Nyt on hyvä, paras ysisatku millä ikinä ajanu. Tuntuu uudelta
