0
NP ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Taxeissa taitaa olla 80tkm mitä suositellaan, eli joka neljäs huolto niin askinöljyn vaihto. Perus jampalle vain ehdotetaan kosksa ei kuullu huoltohjelmaan eikä takseissakaan mutta huomattu että taxi käytössä ei lkestä ellei öljyjä vaihtele. Faktaa
Volvon putkistoa tuli laiteltua ja muokattua taas jonkin verran. Vaimennin siirty melkolailla keskelle autoa. Vielä tarvis taka-akselilta puskurille tehdä pätkä. Sen kerkeää myöhemminki laittaa ku saa lemmareita ja putkea
pöhiseekö hyvin sisälle? Sulla kyllä tais olla nii hyvin ympäriisä vaimennettu ettei liikaa metelöi vaikkei putkea oiskaa..
Sanotaan näin että earit ois pitäny olla. Kyllä siitä vedossa lähtee aivan älytön meteli. 75km matka oli jo tuskaa ajaa..
mulloli ennen mitsu josa oli sama ongelma 92 dB sisällä. Mää vaihtelin tulupat nelikymppiseen mutta rötää ja pätkii vieläki. Mitähä sitte kannatas kokeilla..?
tulupanjohot vois kyllä vaihtaa mittaamattaki.. Orkkikset vai jotku muut?
B20 porattu 0,30 ylikokoon,mahlen tasalakiset männät,37,5 ja 46 venttiilit,R-nokka,kannen korkeus 84,5 siihen vielä tupla SU:uut. Tavoite olis lähes tuplata nykyiset tehot. Nyt siis nokalla B18A.
Onko tuo sun bensapumppu oikeinpäin? itsellä kun se on niinkun tuo missä putket niin ylöspäin eikä alaspäin..
Hyvin huomattu siellä takana. Sattuu noita kömmähdyksiä, kunnei keskity ja olevinaan niin helppoa.
Soot ollu niin täpinöissäs.