No sitä keltastahan mä pääasiassa olin rassaamassa, mut tulipa jotakin punaseen pappa-autoonkin:

Tee-se-itse ruutumaski viimesimpään seiskan rumakeulaan siis, koska ruutumaskikeulaa ei tähän malliin tehtaalta saanut

Kromireuna on seiskan orggis, ruutuosa 940:n ja merkki jokin jämä, todennäkösesti sekin seiskasta. Yllättävän hyvin istuu, vaikka yläreunan kiinnityksen sai modata aika reilusti että sopi paikoilleen.
Tuli samalla kokeiltua Mastonin Rubber comp -maalia. Hienosti toimii ja kestää, kunhan EI maalaa ohjeen mukaan

Auto itse järjesti kuljettajalleen ennaltasuunnittelematonta lisätekemistä juuri kotiinlähdön hetkenä. Peruutin autoa ulos ja kummastelin reilua bensanhajua ja huomasin bensavanan seuraavan autoa. Vilkaisin alle ja tankin tietämillä oli polttoaineen niagaran putous... Takaisin talliin siis, paksi tyhjäks ja luukku auki. Sieltä paljastui seuraavaa:

Edellinen "korjaaja" ratkaissut ongelman ei-bensaakestävällä letkulla ja parilla klemmarilla. Ilmeisesti ollut siis tankkilaitteen ja letkuliitännän yhteensopivuusongelma. Jotenkin vaikuttaa siltä että tuon 90-asteen kulmaosan letkun päässä pitäis tulla suoraan tankkilaitteeseen kiinni... Viimesimmällä tankillisella kulutuskin oli vaivaiset karvan auki 20l/100km, että tiedä hantä miten kauan tuolla tihkunut

No, samanlaisella letkupatentilla se on taas kuitenkin korjattu, tosin bensankestävällä sellaisella tällä kertaa. Täytyy laittaa letkut myöhemmin asianmukasella tavalla paikallee jossain välissä, samalla kun ehtii tutkia tankkilaitetta tarkemmin bensamittarivian takia.
Huomenna rassataan tuo ekan kuvan harmaa etupuskuri taas mustaks, ja laitetaan noihin reikiin "talvivalot", eli lisäpitkät paikalleen.