Tässä perheen uusin tulokas. Eli kaverin veli ajoi pihaan ja sanoi, että osta tästä volvo.. No ei auta muu kuin ostaa.
Rumahan tämä on, mutta kulkee ja leimaakin vielä jäljellä. Talviautoksi mukava kampe, jota voi hiukan korjaillakkin jos ei kukaan osta pois ennen sitä.

Volvo 240 1986 (1985rek) DL B200K ja M45. Sisusta orkkis ja kohtuu hyvässä kunnossa. Kuskin penkki kulahtanut muttei repsahtanut. Orkkis mankkakin joka toimii

Olen tässä ajan myötä tullut siihen tulokseen, että B200K on hemmetin hyvä kone.. Lähtee käyntiin käytännössä aina oli keli mikä tahansa ja käy nätisti vaikka kilsojakin on jo takana.
Helmat ainakin pintaruosteessa. Ei näkynyt isompaa. Takakaarien pinnat tarvis tehdä jos hyvän haluaisi ja bensaluukku vaihtaa. Pakoputki vuotaa ja kuskin etujarrupalat on täysin loppu. Muuten tuntuisi olevan jees peli vielä käyttöön. Vetokoukku oli plussaa niin saa vetää kärryäkin kun pirtti remonttia tehdään. V40 volvolla kun ei saanut vetää edes mun jarrutonta kärryä kun omamassa on jo 520kg..
Takakaaret vaihtaisin hetikin, muttei tämän arvoiseen autoon viittis laittaa kun ovat 29e /kpl.. Saas nähdä. Jos ei leimalla niistä mitään sanota niin en suotta ala laittelemaan.
Otin autosta heti trafilta tiedotkin ja olen auton neljäs siviiliomistaja. Eka omisti auton vuodesta 85-90 toinen omisti 1990 - 2005 ja kolmas, joka oli toisen kanssa samaa sukua (poika tai veli) omisti 2005 - 2011.. Eli ei mikään heittopussi. Voisi sanoa, että on ollut 21 - vuotta samassa perheessä ennen minua.