Volvo ajettu katsastuksen jälkeen lämpimään talliin, jossa huilannu yli viis vuotta. Käynnistysyrityksessä kävi lyhyen ajan, ehkä 10 sek. Sen jälkern ei lupaakaan.
Pumppu ei surahda. Pumppu testattu, rele vaihdettu, sulakkeet tarkistettu (1 ja 11). Pumpulle ei näyttäis tulevan virtaa.
Vikakoodit sai purettua sytkäpuolelta (napa 6), mutta ruiskun ohjaukseen ei päässy käsiks. Kun diagnostiikassa kytkee piuhan napaan 2, syttyy ledi palamaan jatkuvasti, eikä reagoi napin painallukseen.
Auto siis 940, mallivuoden 1991 tuotos, b200f + LH2.4.
Mitä on tapahtunu seisonnassa? Ja onko se nyt siellä ruiskun ohjausboksissa tonttu käyny ajamassa tuotannon alas vai mitäs seuraavaksi tutkii ja mittaa?