hieman säädettyä
ennen kesämiittiä syyläristä korkkas paisarin letkun nippa poikki ja vedet siten pihalle.
motonetistä ostinkin sitten uuden "turbo ysin" syylärin, mutta hieman oli pieni

kuvassa siis takanurkka on kohdakkain vanhan kanssa

kuvassa vähä näkyykin tuota väliaikaista patenttia minkä tein eli vanha letku lähtö tulpaten ja viereen reikä ja siihen lvi-tarvikkeista jonkin näkönen nippa, että pystyis ajamaan tuolla. Yllättävän hyvin se piti.
Saksasta sitten tilasin uuden hellan syylärin ja tänään sai hakea ja tämä oli oikea

pitää vain sähköflektin anturille tehdä kierre.
seuraava ongelma olikin, että ahdot ei pysy yhtään kurissa. Vaikka turboruuvia pyöritteli niin ei mitään vaikutusta. Lopuksi ruuvi sitten vielä meni jumiinkin

se pieni jousi meni säätöruuvin väliin, eikä sitä ehjänä enää pois saanu, joten päätin ostaa uuden ruuvin. Aito turbosmartti tällä kertaa.
Letkut kävin läpi ja niistä en vikaa löytänyt, pitää hukkiksen kello ottaa irti ja tarkastaa kun jaksaa

jarrulevyt ja palatkin vaihdoin ennen miittiin lähtöä

Ihme kyllä miittiin asti päästiin ja vielä takaisinkin, mutta ei aivan ongelmitta.
paluu matkalla M90 2. synkro päätti sitten hajota

vaihderatas ei sentään hajonnut kun kakkosen saa välikaasulla jotenkin vielä päälle.
Lisäksi kytkinkin on alkanut taas ravistamaan luistattaes

viimeksi oli vauhtis selvä, mutta nyt vielä hyvällä pottapyörälläkin konerempan jälkeen
Ettei menis liian helpoks niin käyttikseenkin syttyi moottorinvikavalo

Seuraavaksi pitää laatikko tiputella alas. Kattelen jostain toisen M90 tuohon, kun suoraansanottuna ei kiinnosta ruveta korjailemaan tuota vanhaa ja jos sitä tänä kesänä vielä kerkeäis ajelemaankin. kytkin pitää tsekata samalla mikä sillä on hätänä. Vähä epäilen koneen takastefaakin