Samaa Ruotsissa myyty Sport edition nimellä. Ainoa eroa vakioon on että kromin tilalla mustaa.
Heicon puskin olisi aika nätti. Niillä oli ihan hieno se takahelmakin. Noita ei vain enää saa mistään.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Ihan kuin olisin suuhuni oksentanut hiukan

ei vaan.
Tuosta Heicon setistä, omaan makuun rumia lumiauroja. Viittaavat paljon nimeonomaan vag suuntaan.
Muutenkin huomaa hyvin että Heico ei enää Facelift malliin mitään tehnyt, on meinaan vanhan näköistä designiä jos aattelee faceliftin muotoiluun muutenkin. Esim. Takahelmaa ei mulle edes saa muuta kuin vaihtamalla vanhemman puskurin.
Voi ziisus, että on kamala
Etupuskurissa vahva käsityön leima ja takapuskurista tulee mieleen, että autolla olisi vaippa 
Pointsit tosin siitä, että ei ole takaspoileria. Sellaisen soisi jostain löytävänsä vähän siromman ja paremmin luukkuun istuvan. Siitä alkuperäisestä tulee mieleen lasten kävelytuki 
Hahaha. Toi vaippa oli paha

Tuo spoikka on kyllä aika "iso" mutta mitä eroa verraten aiempaan ni sentään muotoiltu. Omaan mieleen sopii tuohon.

Olen aivan samaa mieltä! Varsinkin tuo takapuskuri menee jo 90-luvun Rieger & kebab osastolle aika vahvasti
Muutenkaan nuo Heicon "designit" ei ole yleensä vakuuttaneet minun henkilökohtaista makua.
Veit sanat suustani, en viittiny tänne kesken tulla kirjoittelee
Ei tuo Heicon design itteenikään oikeen oo iskenyt kuin sisusta osien kohdalta. Nuo puskurien lipat, puskurit on mainitsemaasi kebabbii tai riegeriin aika 1:1

Paitsi, hinta on 3kertainen niihin verrattuna.
Hemmetin hienot vanteet tässä kuvassa. 
Yritin tingata tosta hollilta 19" Volution V vanteita talvivanne projekteksi mutta myyjä piti niin hirveää hintaa pilatuille kieroille että passasin sitten.