Onko kaikki huohotuksen osat auki, se y-haara-asia ja imusarjan pikkuletku+nippa imusarjaan, sekä tietysti se pitkä huohotusletku turbon imupuolelle? Yleensä vaikka pata huohottaa kovinkin pahasti niin ei se konehuonetta sotke jos kaikki huohotinromppeet on kunnossa.
Y-haaralla meinaat pikkuletkun lähtöä? Oli se ja putsasin varmuuden vuoksi. Pikkuletkua en tarkistanut. Mikäs sen funktio edes on?
Muuten huohotus on nyt auki varmasti. Lämmitysvastuksenkin katsoin.
Uskaltaa, tai ainakin uusi tiskiltä. Mulla oli ainakin ihan korppu, lienee ollut alkuperäinen. By-passin kautta tuskin menee painetta huohotukseen, onhan siinä normaali ilmapaine tai alipaine ennen ahdinta. Ei siis ole taka-iskua tehtaalta.
Käyn hakemassa tässä joku päivä. Tilasin siniselle uuden huohotinletkun kun vanha on poikki ja korjattu, 42€

. Öljykorkin tiivisteenkin jos uusisi samalla. Pitää muuten tarkistaa onko mulla nuo jo tiivistesarjoissa.
Luulen että juuri by-passin auetessa se öljy tulee ulos. Voin meinaan pitää kaasun pohjassa helsingistä ivaloon eikä tikku nouse. Mutta kovan kiihdytyksen ja kaasun noston jälkeen on öljytty.