Tuli hierottua kaupat tuollaisesta 89 mallisesta lankusta. Ihmeen pitkään meni ennen kuin tuli ensimmäinen lankku ostettua, tähän saakka kun on vallan pelannut noitten 700 tai 900 sarjalaisten kanssa. Tämä kyseinen vekotin on jo ennestäänkin foorumilta tuttu ainakin edellisen omistajan ajalta. Tässä linkki siihen:
https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=56738.0Varustetasoltaan tämä on alunperin ollut Gl ja tekniikkana B200F ja automaatti. Keskuslukitus ja ohjaustehostin löytyy. Eipä juur muuta.

Tekniikkaan on kuitenkin edellisen omistajan aikana tehty ihan mukavia päivityksiä tuohon alkuperäiseen verrattuna eli:
-B230F lohko laakeroitu, uudet männänrenkaat ja tiivisteet
-530 kansi joka on portattu ja kilpaseetit. Laskettu 1.2mm ja V-nokka säädettävällä nokkapyörällä.
-850 sähköflekti
-2,5'' putkisto loppuosa taitaa olla 3''
-öljycooleri
-Laatikko m47
-Perä on toistaseks vielä ilman lukkoa
Sisusta on ihan perus musta ja eteen vaihdettu vanhat putkirunkoiset elämää nähneet kuppijakkarat. Myös ralliratti löytyy.
Alusta on madallettu aika reilusti.
-Audin etupatruunat ja g astran takapumput, laikkajouset
Korista on hitsattu ainakin suunnilleen kaikki perus paikat. Etulokareitten alareunat ja ovien alareunat on vielä koskematta ja on myös sen näköiset.

Maskille tein heti päivityksen. Vanhanmallisesta ruutumaskista tuo säleikkö ja yhdistin sen tuohon uudemman mallin kehykseen.

Peräluukusta nappasin mallimerkinnät irti ja jonkun tarran. Hirvitarrat nyppäsin kans irti. Eipä sen kummempia ole vielä tullut tehtyä. Yhdet suht hyvän näköiset ovet kävin noutamassa, mutta hiemat tarkemmalla tutkimisella ja rapsuttelulla nekin on aika pahasti hapantuneet.
Eli tarkoitus olis hieman siistiä ulkokuorta, jotain näppärää vannetta alle ja lukkoperä= talvipulkka valmis. Katsotaan nyt mitä kehittyy lopulta.
