Vaihto on jo suoritettu jne, mutta piti tämä session tulla tänne avautumaan...

Lämppärin kenno sanoi itsensä oikein olan takaa irti tuossa kotimatkalla, savua pukkasi niin perkelesti tuuletin kanavista sisälle ja lasit vetivät kunnon lima huurut

Siinä sitten loput 5km ajoin tallille laseja pyyhkien ja pari kertaa säiliötä täytttäen (jotka löytyivät sitten pelkääjän ja kuskin lattialta...)
Siinä olikin sitten viikonlopun puuhastelut tiedossa, ohjeet auki ja tekemään.
Kaiken sai purkaa etupenkeistä eteenpäin, jäljelle jäi suunilleen sähköt, ratti, mittaristo ja koelauta (katso kuvat)
Siitä sitten kun sai kennon vaihdettua monen painosanan ja kysymysmerkin jälkeen niin piti uusi kenno pantata, tehdä omaviritteinen kiinnitys, koska uudet kiinnikkeet ei tietenkään/todellakaan voi sinne sopia.... siinä sitten pariin otteeseen testasi että läpät aukeavat normaalisti ja että kenno lämpiää hyvin nojoo kaikki OK siihen saakka.... sitten kasaan vain ja lopuksi ihmettelee että miten voi jäädä muutama ruuvi ylimääräiseksi

Nytten kun on mennyt lämpöasteet alle 5 niin huomaa eron vanhaan kennoon verrattuna, lämpöä tulee ronskisti sanottuna puolet vähemmän mitä ennen ja jos pistät puhaltamaan kovempaa vaikka 4 kohtaan, menee vielä laimeammaksi tuo lämpö. Lyhyesti sanottuna voit olla t-paita päällä autossa 30min jälkeen kun ennen siihen meni varmaan 10min
Letkut mitkä menevät konehuoneen puolelta auton sisätilaan ovat lämpimiä/kuumia voi kyllä pitää kädellä kiinni jonkun aikaa jopa, lämmöt ovat normaalit, ulkoa tuleva ilma ei pitöisi päästä sen enempää kennon ohi miten vanhasta joten jos joku voisi kertoa mikä on avuksi tai missä vika olisin todella TODELLA tyytyväinen!

Mattojen, ilmanohjaus putkien ja ym. irroitettujen osien pesu ja koko jumalan kiroama tehtävä vei sen 16h Ei voi muuta siis todeta, että tuossa kyllä mitataan se kuinka tärkeä volvo voi olla sinulle tai sitten vaan jos ei ole halua maksaa vajaa tonnia että volvo sen vaihtaa...

PS. pahoittelen jos teksti on epäselvää ja kirjoitusvirheitä varmasti löytyy


