Löysin paremman kuvan termostaatista joka on kiinni laitteessa:
http://s710.photobucket.com/albums/ww108/turbocharger_volvo/?action=view¤t=Kuva0096.jpg
Olin tähän saakka kuvitellut että termostaatti olisi ollut pystyssä, ja sitä pitäsi painaa sisäänpäin.
Pitääkö se kumitutti siis repiä pois jotta termostaatin pääsee resetoimaan?
Joo, se kuminappi poies siitä päältä ja painaa sitä pienenpientä tappia siinä anturin päällä, näin se on kuitattu. Kuitenkin sanoit että tuo pyöräyttää puhallinta kun virrat laittaa päälle, silloin tuo lämpösuoja ei ole lauennut, ainakaan mun oma ei tee yhtikäs mitään elonmerkkiä jos lämpösuoja on topannut polton.
Mittaapas, tuleeko hehkulle virtaa? Jos tulee, oletko odotellut sen 30-45sek "kun mitään ei tapahdu"?. Tässä vaiheessa pitäisi lähteä paloilmapuhaltimen ja bensapumpun tulille jos se hehkuttaa.
Näissä on tullut vastaan myös boksivikaisia yksilöitä, ah niin legendaarisia kylmäjuotoksia tai murtuneita juotoksia.
Lainataan topiccia hiukan. Itsellä semmoinen ongelma että vilkuttaa heti vaan valoa siinä kellon paneelissa eikä pyöräytä puhallinta ollenkaan. Bensapumpulle tulee kokoaika vajaa 12volttia ja kun ardicin lyö päälle niin jännite hiukan nousee hetkellisesti. Pumppu pelaa hyvin sen testasin irtoakulla räpsimällä pumpun liittimeen virtaa ja poies. Vesipumppukin pyörii hienosti tällä tavalla. Ja tuo ylikuumenemissuoja on painettuna alas.
Onko sulla 091B ardicci sitten? Ja niitäkin on vielä muuten kahta (tai useampaa?) versiota

. Enivei, pumpulle tulee koko ajan 12, sitä ohjataan maadottamalla toista karvaa. Mittaapas boksin nastoista tuo bensapumpun piiri, veikkaan katkosta siellä, koska lämpösuoja on sarjassa pumpun kanssa, ja jos siellä on ääretön vastus, ei tuo laite tee yhtään mitään.