Noniin...Ardic oli tosiaan mennyt lukkoon ylikuumenemisen takia.

Vikakoodi nollattiin ja ainakin ajon aikana pelasi jälleen, mutta pitäisikö tuosta nyt huolestua? Mikä ton koslan saa ylikuumenemaan? Miksi se just nyt pahimpien pakkasten aikaan alkaa oireilemaan.

Ja samalla tehtiin nelipyöräsuuntaus, arvatkaa menikö nappiin.

Tuon vetoakseliremontin jäljiltä tosiaan halusin, että kulmat säädetään/varmistetaan, vaikka ratti oli täysin suorassa. Noh, tämän nelipyöräsuuntauksen jäljiltä ratti on aavistuksen oikealla, kun auto menee suoraan.

Pitää olla yhteydessä SamppaSporttiin, kiva vaan ajella "turhaan" taas Järvenpäähän täältä Espoosta.

Katselin tuota suuntausraporttia, niin pisti silmään, että tuossa on käytetty ohjearvoina vakioalustaisen V70:nen arvoja. Onko noilla arvoilla eroa mitään eroa, jos autossa on tuo tehtaan "sport-alusta"?

Vai päteekö noihin samat arvot.