Vuosi tuli täyteen yhteiseloa tämän kulkineen kanssa jokunen päivä sitten.

Kaiken kaikkiaan pitää olla kyllä erittäin tyytyväinen tähän yksilöön, vaikka rahaa onkin palanut iso kasa. Mutta minkäs teet, kun tälläistä on kuolannut lapsesta asti, niin väkisinkin on tyytyväinen, kun vihdoin saavuttaa tahtomansa.

Pidetään vehje jatkossakin kunnossa ja toivotaan, että tällä päästään vielä lukuisia vuosia eteenpäin!
Vielä kertauksena (lähinnä oman muistin virkistämisen takia), että mitä kaikkea autolle on tehty kuluneen vuoden aikana...
- Alatukivarret
- Hammastanko
- Rattiakseli
- Raidetangon sisä- ja ulkopäät
- Kallistuksenvakaajat
- Iskareiden yläpäät
- Eteen iskunvaimentimet
- Eteen jouset
- Kaikki pyöränlaakerit
- Kaikki jarrulevyt ja -palat
- Kaikki jarrusatulat
- Kaikki jarruletkut vaihdettu teräspunosletkuihin
- Ardicin automaattikäynnistys ohjelmoitu pois
- EGR ohjelmoitu pois
- Lisäätehoa.fi ohjelma sisään (205hp / 500nm)
- Vapaammin hengittävä putkisto
- Molemmat vetoakselit uusittu
- Etummainen moottorin tukikumi uusittu
- Vaihteiston ja apurungon välinen tukikumi uusittu
- Moottorin jakopään puoleinen tukikumi uusittu
- Ardicin vesipumppu uusittu
- RVS-käsittely moottoriin, vaihteistoon sekä ohjaustehostimeen
- Akku uusittu
- Ilmastointiin uudet kylmäaineet
- Laturin vapaakytkin uusittu
- Koko käsijarrumekanismi uusittu
Sekä tietysti perushuoltoihin sisältyvät toimenpiteet, kuten jarrunesteiden, ohjaustehostiöljyt ja suodattimien vaihdot...Moottoriin on oman omistuskauteni aikana vaihtunut öljyt keskimäärin noin 6 000km välein.

Kaikki autoon vaihdetut varaosat ovat olleet OEM-valmistajien osia tai "parempia", halpoja tarvikeosia ei ole tähän autoon tullut.
Hyvää joulua ja vuotta 2019 kaikille!