Pari kuukautta pukkien päällä maannut ilman huomiota, oli aika ryhtyä toimeen.
Uusi taka-akseli löytyi paripäivää sitten Pohjanmaalta 250km päästä. Odotukset ylittyi kun myyjä oli avannut peräkopan niin näki mitä ostamassa, ei yhtään väljää tasauspyörissä.
"aarre" ostettaessa

Ruostetta toki, muttei pahasti syöpynyt. Nyt tulee vastakohta foorumilla näkyviin kuviin. Toisilla puhalletut ja pulverimaalattu akselit tallissa.

Rälläkän lamelilla ja teräsharjakiekolla, sekä porakoneen harjalla tunti pyöritelty enimpiä ruosteita pois.. Sattui olemaan sateinen päivä niin kasvihuoneeseen maalaus kammioon. Ilmajousien kiinnikkeet rälläköin vanhasta ja hitsasin kiinni.

Purkki kilikoli pohja ja pintaväri niin "hyvä on" nyt ei viitsi enempää panostaa kun vain akseli.

Jarrukilvet ja perän koppa tulee vanhasta akselista, ne on ihan oikein putsattu ja maalattu aiemmin.
Uudet stevat ja jarruhilppeitä tuli sopivasti eilen postiin niin saa lähipäivinä ajoon, apuri irrottamassa perälaippaa stevan vaihtoa varten
https://aijaa.com/WBon3MTämä apuri rajoittaa tuota rassausaikaa ja nyt toinenkin kahdenviikon ikäinen niin isyysloma päällä

Osia odotellessa vaihdoin hyllyssä pyörineet uudet etupyörien laakerit ja toisen etujarrusylinterin.