Race.fi  TamCar

Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus

  • 22 Vastauksia
  • 5067 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janne81

  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3435
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #15 : 23.02.2018, 16:21:26 »
Onkohan IMM sama tossa turbossa, voisko se vaikuttaa kun ei toimi vaparin raudalla? Suuttimet tietysti eri mutta aiheuttaisko se käymättömyyttä epäilen.

Poissa Reinikka99

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #16 : 17.04.2018, 14:09:43 »
Nyt on rojekti tekniikan osalta aika valmis, ekoja ajoja ajettu. Tekniikka siis nyt
B230F, lh2.2 turbon bokseilla ja t4 suuttimilla, t3 garrett, bilteman cuuleri. Puolen kilon ahdoilla nyt ajettu mutta ei tuosta liikkumisesta osaa sanoa mitään vielä kun hiekkatiellä vasta koittanu ja perä hajosi jo vaparina niin auto tällä hetkellä 1 vetonen :D. Perä avattava tässä joku päivä ja korjattava mitä on rikki ja hommattava vielä laajakaista seosmittari niin näkee seoksia.

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1778
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #17 : 17.04.2018, 16:55:49 »
Onkohan IMM sama tossa turbossa, voisko se vaikuttaa kun ei toimi vaparin raudalla? Suuttimet tietysti eri mutta aiheuttaisko se käymättömyyttä epäilen.

Kannattaa muuten tarkistaa johdotukset vielä, muistaakseni 2.2:ssakin oli jotain eroa turbon ja vaparin välillä. Nopeasti kyllä jo unohtanu kun viime keväänä tuli tehtyä omaan LH-2.2:n johtosarjan uusiminen, nyt tosin koko kone pötköttelee oman onnensa nojassa tallin nurkalla. :D
AW71 toimintakaavio:

Poissa Reinikka99

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #18 : 18.04.2018, 16:59:34 »
Kyllä tuo tuntus toimivan tuolla turbon eculla nyt, oisko siitä johtunu tuo käymättömyys että sillon oli vaparin suuttimet vielä

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1778
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #19 : 18.04.2018, 17:30:33 »
Kyllä tuo tuntus toimivan tuolla turbon eculla nyt, oisko siitä johtunu tuo käymättömyys että sillon oli vaparin suuttimet vielä

No 2.2:ssa on sitten sama ero että vaparissa on korkeaohmiset ja turbossa matalaohmiset, onko sulla vastuspakka kytkettynä?
AW71 toimintakaavio:

Poissa Reinikka99

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #20 : 18.04.2018, 23:01:44 »
Ei oo vastuksia kun nuo mun suuttimet on korkee ohmiset.

Poissa mande44

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • Maves Racing
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #21 : 25.02.2019, 20:31:37 »
Enpäs mielestäni löytänyt nyt vastausta tästä keskustelusta vielä siihen että onko nyt LH2.2 turbon ja vaparin bokseissa eroja pinnijärjestyksissä?

Amerikan mailta löytyi 518 loppuinen bensapurkki ja 012 loppuinen sytkäpurkki näiden olettaisin olevan oikeat. Tähän jos lisätään vielä turbo saabin 370cc sumut (korkea ohmiset) niin ollaanko miten kaukana toimivasta paketista moottorinohjauksen kannalta?

Poissa Reinikka99

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 57
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 740 B230F LH2.2 turbotus
« Vastaus #22 : 25.02.2019, 22:19:12 »
Ei oo pinnieroja, itellä oli viimekesän turbon purkit ja 440cc kiinalaiset sumut ja toimi ihan mukavasti barin ahdoille asti, siitä korkeemmilla tahto nakutus vaivata

 

Proturbo  Autodiagnoosi