Se ei vain lisävalojen ruuvaaminen kannata yhtään, jos ei auton omia valoja käy ensin läpi. Kohdeauto on 940-keulainen 960. Umpioiden pesu + 13-14V lampulle, niin pahoin pelkään jotta lisävalojen asennustarve jää siihen. 
Ennen auton omien valojen parantamista ei minusta kannata alkaa asentelemaan lisävaloja. Minulla oli joskus -81 vuotinen Fiat 127, jossa oli jotkut Hellan "rallikannut" keulassa. Auton H4-umpioiden pitkien puoli ja nuo rallikannut oli releytetty asiallisesti, mutta lyhyille tuli se "orginaali" 11V. Oli hyvät valot, mutta lyhyille vaihtaminen oli sama kuin olisi vetänyt säkin päähänsä.
Samoilla fiiliksillä ennenkin ja taas samassa tilanteessa. Lähivalot aina ensin kuntoon, pitäisi vielä virransaanti tsekata. Umpiot on ihan ok enkä tähän roskaan niitä ala uusimaan.
Tuo valojen suuntaus on muuten juttu millä voi tehdä paljon. Lähtökohta oli vähän siten sun täten, leimasetä hyväksyi jne. Sivuttais säädöt ihan miten sattuu sekä korkeuksissakin sanomista, kannattaa joskus paneutua...