Nyt melkein suosittelisin investoimaan sähkökynään.

Tutkiskelin hieman Haynesin 260-sarjan kirjaa, siellä on näköjään sähkökaavat vm-75 ja -78 autoihin, 76-78 kaaviota ei ole, mutta mielestäni valojen osalta nuo ovat kytkennältään samoja, mutta värit muuttuu mahdollisesti parissa kohtaa.
Jos tuo oli nyt Ruotsista uitettu, niin siellä on kenties ollut huomiovalot, eli suoraan virtalukolta ajovalokytkimen kautta tuleva johto kaksilankaisen parkkipolttimon 21W puolelle, -77 mallissa ehkä ruskea (ei saa selvää, 78vihreä-punainen).
Itse ajovalojen kytkentä on hyvin yksinkertainen. Virtakiskolta (lienee sa akun vieressä oleva "pääjako") Menee 2,5mm2 punainen suoraan valokytkimelle, josta lähtee edelleen valkoinen parkeille ja keltainen valonvaihtoreleelle, jossa menee joko lähivalolle, tai sysäyksen jälkeen kaukovalolle. Se valonvaihdin on siis sysäysrele. Releelle tulee kaukovaloja varten mustaa johtoa pitkin jatkuva sähkö virtakiskolta. Myös sysäyskäämi saa sähkön tätä kautta, viiksi on maadoittava. Releeltä lähtee kummallekin ajovalolle oma johtonsta, lähivaloille menevä sähkö jatkaa takaisin palaneen polttimon valvontayksikölle, josta palaa lampun kannalle. Kaukovalot menee suoraan lampulle.
Valokytkmeltä valkoinen parkeille syöttävä menee sulakerasialle, jossa ne ovat todennäköisesti kaksi laitimmaista sulaketta. Etuparkeille menee sulakkeelta suora johto, takaparkit menevät palaneen polttimon valvontamodulin läpi. Sulakkeilta lähtee myös mittari/kojelauta valoille sähkö.
Jarruvaloille syöttö tulee virtapaneelilta (todennäköisesti) 2,5mm2 punaista johtoa pitkin kolmelle sulakkeelle. Yksi näistä jatkaa (vihreää tai vihreä-punainen johto) jarruvalokytkimelle, josta edelleen (sini-punainen johto) palaneen lampun valmvontamodulille josta eteenpäin kahta johtoa pitkin auton perään.
Noista puuhapatenteista on tosi paha mennä sanomaan mitään järkevää. Tuo voisi olla jokin valonvahvistin patentti.