Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

740 jytky

  • 183 Vastauksia
  • 72177 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #165 : 19.12.2011, 17:07:08 »
Koulu ja työt verottaa.. Aloitin myös toisen kokonaan oman projektin kun löysin vanhan takaveto coupe carinan.. istutin siihen vanhan celican 18rg koneen ja sellasta..

Ei nää turun pään kaverit oo oikein enää ollu innostuneita tota volvoa laittaan, enkä sit oo yksin viihtiny mennä sitä tekeen:/ siinä ei olis muutakun kaasuttimien kans rämppäämistä että sais ottamaan kierroksia..

Mutta vuodenvaihteen jälkeen lupaan laittaa sen käymään vaikka yksin. ja videokuvaa tänne sitten:P
MSNS

Poissa heikinheimo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 320
  • "anna vähän leipää"
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #166 : 20.12.2011, 16:30:25 »
onpahan jotain mitä odottaa;)
2014 S60 D4 manu bise+Z1k -09 ORMU

Ex Volvot 850 GLT, 960 2.9 aut, 940 230ft+m90 sedan special edition ja V70 T5 vm98

Poissa 745insports

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #167 : 10.04.2012, 22:24:58 »
Mitä tälle projektille kuuluu? Mielenkiintonen ja omalaatunen prokkis!
Volvo V70, D5252T+Aut., vm. -99 Käyttöauto
Volvo 745, B230F+AW-70L, vm. -90 MYYTÄVÄNÄ
Volvo P210 VAN, B18+M40, vm. -65 Projekti

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #168 : 11.04.2012, 09:37:56 »
Ahdin on kuollut ja kuopattu. öljyjä ei millään vaa saanu pysymään oikeis paikois ja mielenkiinto lopahti... Kone purettiin ja kaasarit myytiin. Koneesta oli vaihdelaatikon puolen päittäislaakeri hirttäny ja kampuran laakeripinta oli menny samalla huonoksi. Kampuran ettimises meni hetken kun pienemmillä runkolaakereilla..

Lohko on nyt hoonattu ja puhkaistu öljynpaluu turbolle orkkis paikkaan. Uus kampura on paikallaan ja kone odottaa kasaamista.

Uuta kokoonpanoa on tulossa: megasquirt edis4 ja launch modilla, Garrett gt45 "jytky". Pakosarja, joka ahtopaineen mukaan säätää puhalletaanko kaikki kaasu toiseen pakopesään vai käytetäänkö molempia pakopesiä on tekeillä.

Vielä on mietinnän alla josko ajetttaisiin Re85 tavaralla. vaatis uudet pumput ja paksummat linjat.

https://picasaweb.google.com/104667078373291825528/Jytky
MSNS

Poissa 745insports

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #169 : 11.04.2012, 13:36:37 »
Jatka vaa tännekki kirjottelimista jos muilta touhuilta kerkeät, mukava olisi nähdä mihin tässä prokkiksessa päädyttiin! :)

Kyllä täällä seuraa varmaan muutkin ku minä. :hello:
Volvo V70, D5252T+Aut., vm. -99 Käyttöauto
Volvo 745, B230F+AW-70L, vm. -90 MYYTÄVÄNÄ
Volvo P210 VAN, B18+M40, vm. -65 Projekti

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #170 : 11.04.2012, 17:51:39 »
Juu laitan kuvaa kun pakosarja valmis:P on nimittäin hiukka härski:D mielenkiintosii koukeroita jotta saatiin kaikki putket saman mittasiks.
MSNS

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #171 : 11.04.2012, 22:02:09 »
Miks RE85 vaatii uudet pumput ja paksummat linjat?

Vai onko tehotavoite jotain järjetöntä?

Sen mitä vinokone tehdas sisuskaluilla kestää, ni riittää esim. halpis 044 bosch pumpun kopio ja 6mm sisäreijällä oleva bensaletku ja vakio bensakisko.

Sitten kun mennään yli 400hv vaihdetaan H-kanget, toinen pumppu kaveriks ja 8mm bensalinja ja isompi bensatukki. Samaten vaihtuu mielellään 16v kansi, tai ainakin 8v imusarjaan isompi kaasuläppä tai mielellään läppärungot. Ja noita tehoja/vääntöjä ei sit mikään osa takatuupparivolvon voimansiirrosta kestä, paitsi ehkä AW30/70 automaatit ja M90/M400/410 hetkisen ja sama perien kanssa, kytkimistä puhumattakaan.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #172 : 12.04.2012, 11:00:37 »
tsekkasitko ahtimen kokoluokan;P jos toi saadaan pyörimään niin ahdot voi olla aika korkealiitoa..

Kun ja jos saadaan pelaamaan ja nähdään mitä tehoja se henkii pihalle alkaa tietenkin kalut vaihtumaan moottorista ja voimansiirrosta, ei budjetti kestä ostaa kaikkea suoraan.
MSNS

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #173 : 20.05.2012, 16:38:08 »
Unohtuipa ihan että lupasin tänne päivitellä. Pari pakosarjan rakentelu kuvaa puolentoistakuukauden takaa:E ... Tämän jälkeen oon tikannu pakosarjan lopullisesti kasaan ja tehnyt hukkaportin kierron toiseen pakopesään. Kuvia siitäkin tuonnenpana. Koneen alakerta myös kasattu...








MSNS

Poissa Jussi.L

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 959
  • Hevosvoimat on parasta huumetta
Vs: 740 scic (mekaaninen ahdin)
« Vastaus #174 : 20.05.2012, 17:29:17 »
Nätti pakosarja  :o  O0
Ei päivää ilman sutta. "Ei tää oo susi, tää on kettu"
Pakko se on itte itteensä kehua, ku muut ei niin tee.

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 jytky
« Vastaus #175 : 01.06.2012, 13:00:47 »
Meneekös tälläiset perus bossilaiset suuttimet volvon ruiskuimusarjaa? Olis yhdet ylimääräset ittellä niin vois käyttää tähä rojektii ne hyväksi....

 Linkki kuvaan:

http://www.autotune.fi/tuote/343/suutin-441-ccmin3bar-12-ohm
MSNS

Poissa Timo_R

  • sienimies
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2557
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 jytky
« Vastaus #176 : 01.06.2012, 13:13:03 »
Meneekös tälläiset perus bossilaiset suuttimet volvon ruiskuimusarjaa? Olis yhdet ylimääräset ittellä niin vois käyttää tähä rojektii ne hyväksi....

 Linkki kuvaan:

http://www.autotune.fi/tuote/343/suutin-441-ccmin3bar-12-ohm


Menee.
Volvo 242 B234F(T) *talviunilla*          Volvo 854 T-5R *seisoo*         Volvo 940 GLT *kesälevolla*         V70 T5 -05
Shitroen Jumper L4H2 180HDI -14 *ensimmäinen ranskatar*
S80 T6 *puretaan*
Emännällä V70 2.4D Summum -06 & Audi A6 Allroad 2.7tdi

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 jytky
« Vastaus #177 : 01.06.2012, 15:36:21 »
Hieno homma. Säästää pitkän pennin kun ei tarvi ostella muun mallisia^^
MSNS

Poissa Rudi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • Kesällä 740 ja TT600R
    • www.theyoungers.fi
Vs: 740 jytky
« Vastaus #178 : 01.06.2012, 16:01:06 »
Veikkaan, että loppuu vaan noissa suuttimissa koko kesken aika pian etenkin RE85:llä...

"Ei taidolla vaan tuurilla..."

Poissa Moolok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • Kokoa kyllä riittää.
Vs: 740 jytky
« Vastaus #179 : 01.06.2012, 20:12:46 »
Juu näin taitaapi olla. noh käytiin voi kokeilla.
MSNS

 

Autoracing  KL-varaosat