Noniin lupasin jo viikonloppuna päivitellä mutteipa ihan kerennyt..
Eli tässä pari kaunista kuvaa ensimmäisestä sorviluonnoksestani:P


Ohjauspainenippaa siis vailla.. Tämä valmistui siis tiistaina.
Niin ja sitten totesimme tuossa keskiviikkona yksissä tuumin että vanha ahtimen voimanoton akselin kiinnitys oli erittäin paska suoraansanoen. Joten pähkäilimme uuden.
Mukava pelti sorviin kiinni kellolla suoraan ja sorvattiin juuri siipapyörän kokoinen laippa. johon porattiin samalla sorvissa juuri akselin kokoinen reikä joten akseli keskittyi laippaan. Laitta oli siimapyörän kokoinen joten se keskittyi helaposti sitten taas.

Akseli sitten hitsattiin laippaan kiinni ja laippa pultattiin siimapyörää.

sitten kellottelemaan ja 0,025mm peltilevyn kanssa hifistelemää.

Akselin pää heittää nyt 0,2 mm ja vieläkin tarkemmaksi saisi laitettua jos jaksaisi hifistellä..Tarkoituksena on vielä noi ylimääräiset pultinpäät leikata pois että saa tehostimen toimintaa.

Painekotelo myös tuli hitsailtua keskiviikkona ja viikonloppuna tehtiin nuo reijät. Tänään hitsasin vielä koteloon 3 tuuman putken pätkän tohon tuloon. Ensimmäinen tikki tekeleeni ja teen uuden kun osat tulee laaserista. Tämä vaan on väliaikais kyhäys.
Eristystä on siis jälleen tapahtunut:P