Tärinä alkoi vasta renkaiden vaihdon jälkeen. En syytä sen takia renkaita. Uskoisin et tulisi heti esille tuommoinen tärinä. Enemmin voisin nyt veikata itse et kyse on ollu jostain irronneesta tasapainosta tai vastaavasta vaikka juuri nekin kaikki hommat tehtiin.
Meillä on aikaisemmin jo yksi volvo ollut miehellä. 740 (muistaakseni) ja sillä ajettiin 550+ ja olisi ajettu vieläkin kauemmin jos se ei olisi joutunut toisen tiellä liikkujan törttöilystä pahempaan kolariin. Enää ei ollu järkeä alkaa koria suoristelemaan. On siis kokemusta siitä kuinka pitkälle Volvot vetää

kieltämättä ei nuo kilometrit miltään hyvältä näytä. Ainakaan kun puhutaan perus V70 2.4 litran automaatista. Oli siinä vielä joku titanium lisänimikin kun papereita kattelin.
Ja sen myönnän etten olisi tänne kirjautunut ja apua pyydellyt jos musta tuntuisi vähänkään siltä ettei tuota kannata kuntoon laittaa. Toisaalta, eipä mulla muitakaan vaihtoehtoja ole. Tai ainahan miehen transporterilla voisin ajella, mut tykkään Simona tosta mun Volvosta. En olisi ikinä uskonut sanovani nuorempana et rakastan automaattia mut prkl niin se vaan pitkänmatkalaisena on. Tykkään leikkiä autoilla niin sinällään hassua.
Ja kiitos valmet-20. Annat mulle ees vähän toivon kipinää

jos tiestä johtuu, se tuntuu ihan erilaiselta kuin tuo vetely muuten.
Ja siis oletteko tosiaan sitä mieltä et tuo seilaaminen ja Vaeltelu ei johtuisi hammastangosta? Kun se tosiaan syö ohjaustehostin öljyä ja hammastanko on vituillaan niin se ei siltikään pahentuessaan tee tuollaista?
Kiitos todella paljon kaikille jo tähän asti avusta. On kyl asiantunteva ja osaava foorumi. Ja asiallista keskustelua. Tosi jees.