Vähän hurjalta viritelmältä kuulostaa. Itse laittaisin tuohon lh:n ja tankkiin E85. Eikös tuossa lohkossa pitäisi olla paikatkin valmiina lh:n nakutusanturille ja kampuran asentotunnistimelle?
Onhan tuo kjet toimiessaan ihan kelvollinen laite, mutta säätö vaikeaa ja varsinkin noita volvon turbo kjetin osia ei tunnu löytyvän enää mistään. Ainakin itse etsin aikoinaan b21et:n ohjauspaineensäädintä parikin vuotta.
Olen kyllä ajanut turbotettua vapari b200e kjettiä, siinä oli siis kaikki vaparin osat jne., turbo vaan koneen kyljessä ja 0.3bar ahtoja. Määräjakajakin oli painepuolella

kyllähän se liikkui eikä korviin nakuttanut, mutta aivan varmasti kävi laihalla. Kansipahvi siitä paloi sitten myöhemmin (oisko sillä jopa 20tkm päässyt räpellettynä).
Kyllähän tuo varmaan budjettilaitteena menisi miten suunnittelitkin, turbokjetistä vaan määräjakaja, ohjauspaineensäädin ja virranjakaja. Vakiosuuttimillakin voisi kokeilla aluksi käyttää, niissä ei muistaakseni isoja eroja tuotossa ollut turbon suuttimiin. Ja matalat ahdot, ainakin alle puolenbarin. Alkuperäisen imusarjan voit pitää koneessa, se taitaa muutenkin olla paras orggis imusarjoista turbokäyttöön. Jos käy laihalla niin virittelee kylmäkäynnistyssuutimen ruikkimaan bensaa myös ahdoilla.