En nyt ollenkaan ymmärrä tätä hinkua vaihtaa about sitä ainoaa moottorinohjaukseen liittyvää osaa, jota ei tarvitsisi vaihtaa

. Toki jos sen hallijakajan haluaa pistää parempaan käyttöön kun on koko harvinainen, mutta noin muuten...
Toistan itseäni, mutta oikeasti tulee parempi ja pääset helpommalla kun teet toiseen koneeseen nuo muutokset, voisi varauksin tulla vähemmän kötöstyskin. Mun seiskassa oli alunperin b230e+46, sen tilalle swappasin b230et+zf, se ei viihtynyt kauaa vaan peruskone vaihtui moottorinohjauksen pysyessä motroniccina, siinä oli muutamia vuosia b230e/ft+orggis m46, 214hp 365nm oli tolla setillä ja aski kahteli sitä kunnes nostin paketin ylös ja aloitin nykyisen tekniikan niputtamisen tuohon edellisen paketin peruskoneen ympärille, eli h-profiiliveivit, mäntiin venakolot ja päälle 16v hattu, kylkeen mitsun td05 ahdin ja toveri Rusakko askarteli siihen esinomaisen kompaktin pakosarjan. Jatkeeksi vielä m90 ja ruiskuksi lh2.4 (koska se on kuulemma täysin typerää ja väärin).
Ai miksi tämä tarina? No, oikeasti tuo auto oli tosi hyvä ja järkevä aivan vakiona, eio ikinä millään ratkasulla sen jälkeen mennyt niin vähällä sopalla tai vetänyt niin ilmeettömän tasaisesti koko alueen läpi. Tuo et+zf oli nurkkakouhotuksessa aika hyvä, mutta se ois tarttenu enempi voimaa että olis ollu hyvä, se aski hukkaa aika paljon menohaluja. Tuo eft sekamelska oli taas ruiskua vaille hyvä setti, ja nykyinen "b234ft" on juurikin sellainen, kun tuohon olisi pitänyt tehda heti suoraan sen b230e tilalle. Nuo typerät välimallit oli aivan silkkaa ajan-, vaivan- ja rahanhukkaa, ellei ota huomioon sitä tolkutonta määrää oppia ja kokemusta, mitä niistä sai. Fiksu olisi tehnyt kerralla kunnollisen toisen tekniikan tilalle, minä tein kaikki välivaiheet ja yritän sanoa, että älä tee vielä enempi välivaiheita.