No tämäkään ei uudella anturilla ratkennut! Voiko tuolla syylärissä tuo vesi jäähtyä jopa ilman ajoviimaa/flektiä niin paljon ettei se tavoita 92°C lämpöä ennenkuin pata on +100°C

Koekeittämällä anturit toimii, mutta vaikka lämpömittari alkaa näyttämään kannesta 98°C niin siltikään ei vielä kytke syylärissä!
Onko Volvolla edes alkujaan käytetty tuota anturia? Jos on niin onkohan se ollut paljon kylmempi?
E: Kannessa oleva lämpöanturi sanoo 100 - 102°C kun tuo 92°C flektin anturi kytkeytyy syylärissä.
Nyt kysymys kuuluukin, onko tuo liikaa? Eli tilaanko kylmemmän anturin vai annanko olla tuollaisenaan?
Joku muukin on varmaan takaveto-Volvoon syyläriä vaihtaessaan saanut Motonetistä Nissensin syylärin, jonka flektin anturi onkin kierteellä?
Mistähän tohon sais korvaavan anturin (en vielä haluis purkaa anturia irti ja alkaa tulkkailemaan kierrettä 