0
volovoilija ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vinokoneen vesipumppua vaihtamassa, nopea kysymys. Kannen tiivistepinnassa havaittavissa jo jonkin verran syöpymää ja rokamaa. Käytössä Loctiten tiivisteliimaa a.k.a tasotiivistettä, joka on tarkoitettu puristettavaksi kiinteiden pintojen väliin. Kannattaako tuota sipaista vähän kanteen tiiveyden varmistamiseksi, vai onko enemmän haittaa kumin omalle tiivistymiselle?
Tuohon omaan laatikkoon (740 1990 B230F) olisi tarkotus jakohihna ja kaikki hilppeet vaihtaa, onko motonetin osat ihan käypiä?Mitä muuta tuossa kannattaa vaihtaa näiden lisäksi? -jakohihna+kiristin-laturin hihna-ohjaustehostimen hihna-viskon hihna-vesipumppu
Tuohon omaan laatikkoon (740 1990 B230F) olisi tarkotus jakohihna ja kaikki hilppeet vaihtaa, onko motonetin osat ihan käypiä?
joo mäin oletinkin että niissä on. Mutta eikös 940/960 poljinhässäkkä ja pääsylkkä mene ihan bolt on tollaseen 740:iin. Ja säiliössä on valmius tosiaan nestekytkimelle ja tulipellissä paikka myös. Käypästä sylkkää ja pedaalia lähinnä hakusessa vai joutuuko soveltamaan muista. Noita 850 volleja on tässä lähellä joka kuusen alla niin kuinka suoraan sellasen kamat kävisi?
940 sarjan osat käy. Tuskinpa sylkkä menee, skandixin sivuilta katselin ja yksi on saman näköinen, eri numerolla. Helpointa etsiä käytetyt 740/940 sarjan osat, korimalleissa paljon eroa kun verrataan etu- ja takavetoisia.
850 vaatii ainakin isosti jumppaa, jos haluaa manuaali-ilmastoinnin automaattiseksi. Mites x70 sarja 1999-2000 mallit? Onko niissä jo enemmän valmiuksia yms.
Mikäköhän mahtaa olla volvo v40 97 2.0l tulpan johtojen järjestys puolanjakajaan? vai onko väliä mihin pinnaa laittaa kuhan 1,4 ja 2,3 omiin?