0
janne81 ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eiks se oo et 3s kerta toden sanoo niin kyllä on yhellä pumpulla... 95-> muuttu
Mahtaako olla joku venttiilivarren kumeista mennyt kun tupsauttaa satunnaisesti sinisen pilven moottorijarrutuksissa. Kone ei huohota pahasti. Nesteitä ei katoa, eikä ne ole sekasin. Vai voisiko turbo olla sökönä mikä ei pitäisi olla mahdollista. Auto tosiaan 230ft 945
V70 2.4 automaatti '98, torque tarjoo vikakoodia p1010, ja takimmaista lambdaa, molemmat uudet Denso lambdat. Käy normaalisti ennen ja jälkeen vikakoodien ja nollautuvat mutta ilmestyy uudestaan kiihdytyksen jälkeen, vvt solenoidia ei ole venakopan päällä, eikä koko paikkaakaan. Autolla körötelty 364tkm. Mitähän tuolle tekisi, paalauksen sijaan?
Kysytään viä täältäkin eli.. Mikä rikkoo osramin perus H4 polttimoita 3kk välein. Viimeks meni molemmat yhtä aikaa ja tänään huomasin toisen lampun olevan pimee. Lampun sisällä langat on ehjiä ja pelaa uudella polttimolla tietenkin.Aikasemmin osramit on kestäny vuos tolkulla eli on vaihdettu vaan huvikseen uudet.
Mistä löytäisi volvon moottorin painot ja tehot ilmoitettuna ihan paperilla että voisi printata? 2 litrasten tiedot kiinnostaisi. B200k yms koneet.
Paljonko on jännite lampun kannalla ?
Valovahvistus sarjalla melki sama mitä lataa. Ja sekin on ollu yhtä kauan mitä tuo auto.