0
0 jäsentä ja 10 Vierasta katselee tätä aihetta.
Samalta vai omilta anturieilta siinä tieto mittarille ja ruisku/ecu?Jos samalta anturilta niin mittarin neula jos roikkuu alhaalla vaikka kone kuuma on aika selvä merkki anturin viasta. Jos eri niin jos kipina on hyvä mutta tulppa jos bensasta märkä vois kieliä liiasta bensan saannista ja anturiviasta.
Onko kukaan pannu merkille sellaista kun laittaa webaston päälle ajonaikana talvella nii alkaa sisälle puskemaan haaleaa/viileää ilmaa ja kun webaston sammuttaa niin alkaa puskemaan taas lämmintä? Oma V60 d5 oireiloo tähän tyyliin.
Niin puolakin voi muuten myös ja etenkin lämmetessä hyytyä. Puolan johto ja liitokset voi tsekata myös.Tossahan voi kipinätkin varmuudeksi kattoa johto kerrallaankin irtotulpalla jos yleismittaria ei ole niin saa ne johdotkin eliminoitua.Kyllä pitäisi noilla tarvikejakajankin osilla käyntiin lähteä ja pysyä., Boschin tulpat siitä hyvät että kestävät raakaa bensaa, NGK jotka saabissa taas ei.
Mitä kommervenkkiä eli kuinka ilmataan pa-järjestelmä suodattimen vaihdon jälkeen?
Mikähän auto?
2005 v70 2.4D