Eli sulla tuntuis olevan toinen piiri pimeenä? Koitas takajarrut tuleeko sinne molempiin nestettä..
Niin, tavallaan... mutta niinkun jo kirjoitin, niin muuten sai ilmat pois eli myös nestettä aivan normaalisti kulkee kaikissa muissa neljässä ruuvissa muttei siis ylimmissä. Myös takana.
Kokeiles muuten että painat jarrun niin pohjaan kun se menee moottorin ollessa sammutettuna, käynnistät moottorin niin että poljin yhä pohjassa, jos tehostin toimii, niin polkimen pitäisi mennä syvemmälle, ei kuitenkaan lattiaan asti..
Kyllä sanoisin että tehostinkin toimii, se voi silti falskata? Ja noinhan tuo juuri tekee, kun poljin on tehostamatta jäykkä, tehostaessa sitten häviää kaikki ja polkimesta tulee lerppu. Ja pohjaan asti menee. Vain nopeasti pumpatessa jäykistyy mutta sitä mukaa myös häipyy (alkaa kuulostaa kaksimieliseltä).
Huomaako koneen käynnissä mitään erikoista kun painat jarrua? Itsellä 740 b200f:ssä kun tehostimen kalvo oli rikki niin auto lähes sammui jarruttaessa. Uusi tehostin paikalle niin johan autto.
Itseasiassa tais kerran jopa sammua... Ei muuten mitään seilailua. Saas nähdä jos huomenna raavin toisesta autosta tehostimen tuohon niin alkaako piirit pelittämään kuten kuuluu. Niin ja tosiaan se putkihomma varmuuden vuoksi. On savottaa taas....

Kiitos vinkeistä
