Proturbo  Autodiagnoosi

855 T-5R, Low But Ain´t Slow

  • 206 Vastauksia
  • 60738 Lukukerrat

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #180 : 27.03.2016, 15:56:45 »
Ei huano! Takana joku vaimennin? :p 3"

Tarvii omaan kans tehdä ränni ja laittaa pölyttymästä 3" dp kiinni :D
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #181 : 27.03.2016, 16:04:10 »
Taka akselin jälkeen tulee yksi läpivirtaava, katotaan millaset äänet tulee . Luultavasti joku toinenkin pönttö tulee johonkin kun tuo tuskin vaimentaa tarpeeksi  :D Ainoa ongelma tällähetkellä on se, että katalysaattori puuttuu.  :-[ Täytyy vaikka tyhjät kuoret laittaa johonkin väliin jos menee päästöistä läpi, jos ei niin sit tilata kisakatti ja lykätä johonkin väliin  :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #182 : 27.03.2016, 17:26:21 »
Kissa tarvii ite kans hommatan ja meinasin ite tehdä kahdella vaimentimella. Ehkä siksikin koska automaatti :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #183 : 03.04.2016, 20:49:17 »
Putkisto valmis, ja kyllä se toisen vaimentimen vaatii. Ei muuten, mutta käynti kuulostaa aika rumalta :-[ Jos jotain hyvää pitää etsiä, niin voi jumalauta mikä ero pelkän putken vaihdolla :o En ois ikinä uskonu että vakio putki ahdistaa noin paljon jo näillä tehoilla. Lukkokin ois kiva, lyö tyhjää niin perkeleesti, mutta yleensä vaan yhdellä :D

Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #184 : 03.04.2016, 23:49:44 »
Onkos sulla muuta viriä tässä kuin lastu? Jos kerran selkeä ero pelkällä downpipella.. Toki kaiketi katin poisjättäminenkin muutaman (mielikuvitus)hepan tuo.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #185 : 04.04.2016, 17:04:40 »
16t mitsu löytyy lastun lisäksi  :P
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #186 : 04.04.2016, 22:15:38 »
16t mitsu löytyy lastun lisäksi  :P

Ja siis sulla on nyt 3'' downpipe, ilman vaimentimia ja kattia? Ja tehoero "huomattava" ? :)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #187 : 04.04.2016, 22:58:59 »
Koko putki alusta loppuun 3", yhellä läpivirtaavalla ilman kattia. Ja kyllä, varsinkin väännössä huomaa eron helposti. Tietty voi johtua siitäkin jos vanha katti on ollut kauheen tukkonen  :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6137
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #188 : 05.04.2016, 08:22:26 »
Vakio dp 2.25" ja sen lun vaihtaa siihen 3" niin kyllä tulee tehoa lisää.
Ehjä katti ei pitäisi ahdistaa juurikaan, toki ilman kissaa ei ainakaan.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #189 : 05.04.2016, 08:44:25 »
Koko putki alusta loppuun 3", yhellä läpivirtaavalla ilman kattia. Ja kyllä, varsinkin väännössä huomaa eron helposti. Tietty voi johtua siitäkin jos vanha katti on ollut kauheen tukkonen  :D

Saisitko otettua jotain ääniklippiä miltä kuulostaa tyhjäkäynnillä / kierroksilla? :)

Omassakin autossa huomasi silloin hyvin eron kun katti tyhjättiin, oli niin tukossa ettei vesikään tullut kunnolla läpi.. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #190 : 05.04.2016, 09:11:39 »
En kehtaa ottaa ääniklippiä, kuulostaa niin pahalta ainakin omaan korvaan  :2funny: Tarvii varmaan kokeilla jossain välissä siirtää vaimenninta keskemmälle, ei varmaan hirveeati vaikuta tossa taka-akselin jälkeen
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #191 : 05.04.2016, 14:35:15 »
En kehtaa ottaa ääniklippiä, kuulostaa niin pahalta ainakin omaan korvaan  :2funny: Tarvii varmaan kokeilla jossain välissä siirtää vaimenninta keskemmälle, ei varmaan hirveeati vaikuta tossa taka-akselin jälkeen

Ota vaan rohkeesti. ;) Laitat mulle sit vaikka YV:nä linkin niin ei muut pääse käsiksi. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #192 : 05.04.2016, 21:42:17 »
Noh, katsotaan jos joku päivä kerkeis, muutto kesken niin vähän aika kortilla :D
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa Kenonit

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 986
  • Tornio
    • Flickr
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #193 : 26.04.2016, 20:30:48 »
Olisko kenelläkään kiinnostusta ostella tätä itselleen? Leimalle alustan muutoskatsastus, xenonit pois, sekä putkisto kuntoon. Putki vuotaa, sekä keskitunnelissa makaa hieman liian alhaalla. Vakio dp mukaan. Maalipinta mallia karu, klommojakin löytyy. Alla nuo rumat pellivanteet. Leimaa kesäkuun loppuun, edellisen jälkeen ajettu ~7tkm. Konehuoneen puolella näkee miten polttoainekiskosta on maali hilseillyt, ja pakopesästä yksi pinnapultti poikki. Vakio dp:llä ei falskannut, mutta nyt tällä isommalla suhisee hieman välistä.

Jos jollakin heräsi kiinnostus, niin pistäkää vaikka yv niin kertoilen lisää! Lähtee halvemmalla kun yksikään 2,3l manuaali nettiautossa.
Nykyiset: Bmw E39 ///M5 -00, V70 D4 -15
Entiset: S60 D4 AWD -17, V50 1.6d -09S80 D5 -05, 855 t-5r -95, S80 D5 -05, 3x Bmw ///M5 sekä kasa volvon ja vagin romuja...

Poissa FASTDOHC

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1275
  • -TPPR- Volvoilua vuodesta 2011
Vs: 855 T-5R, Low But Ain´t Slow
« Vastaus #194 : 28.04.2016, 08:48:56 »
Jaa meinaat luopua  :o ?

Dämn, ku ois tuota rahan paskaa, niin vois ostaa takasin  ;)
NYKYÄÄN: -06 V50 2.4. + -TeamPinsiönParoniRacing- 740 V8  + -03 Fiat Ducato 2.8JTD Asuntoauto + kesä/lauluautona -85 Chevrolet Caprice stw cid355 ja th350.

EDELLISET VOLVONI: ex.-96 855 2.4 10v -> ex.-98 S80 T6 -> ex.-98 V70 2.5 20v -> ex.-95 855 T5-R -> ex.-96 855R -> ex.-95 964 3.0 24v -> ex.-92 245 2.3 -> ex.-00 V70 tdi -> ex.-99 V70 tdi -> ex.-02 XC70 2.4T -> ex.-96 Volvo 965 (V90) 2.5 24v

 

Samppasport  Futurez