Tuli hommatua Alankomaan vekottimen (460) tilalle tuollanen hyvässä hapessa oleva 200-sarjalainen volvo B230f koneella ja M47-laatikolla. Lisävaruusteena löytyy ilmaiskarit
Historiaa vollella ei ole papereissa, mutta kuulemma ollut lähemmäs eläkeikä immeisillä käytössä ollut ja senhän näkee jo ulkonäöstäkin
Konehuone "suhtkoht" siistin näkönen
Ilmaiskareille varmaa semmonen selitys että on vedetty asuntoautoa vollen perässä? Ainakin itse luulisin näin. Löytyy tämmöinen ilmansäätö iskareille ratin vasemmalta alapuolelta..
Sen verran mitä ite laittoa oon kerenne tehä ennen tämän topicin aloitusta on, että ajovalot ei pelittäny vollen tullessa pihaan, tähän syyksi selvisi hapettuneet liittimet, ja Alpinen kasetti soittimen tilalle piti pistää mp3-soitin joka tiesi sähkökikkailua kun ei ollut "ISO"liittimiä siellä soittimen takana, joten ostin Iso-liittimet ja sitte yleismittarilla kikkailemaan. kasetti soitinta pois ottaessa selvisi sieltä takaa hieman johto patentteja mm. rosvoliittimellä otettu jatkuva virta tuntemattomasta johdosta johon sitten edes tullutkaan sitä jatkuvaa virtaa tai sitte edes virrat päällä
Muuten oli ihan simppeli homma mutta piti sitten se jatkuvavirta ite vetää akulta suoraan soittimelle
Ratin takaa paistaa vähän tuo asentama pioneerin soitin
Ja joku varmaan osasi päätellä jo konehuoneen kuvasta sekä sisätilan kuvasta että näkyy 20mm2 kaapelia, heräte johtoo ja rca-kaapelia.. Nämä tietenkin johtavat takakonttiin johon on sijoitettu Rainbowin subbari omatekosella kotelolla ja Spl Dig-1450 vahvistin
Tämmönen amisrääpäle kun satun olemaan
Vielä pitäs tosin jonkinlainen verhoilu pistää koteloon
Joo no tuossapa tais olla nuo enimmät tarinoinnit, vielä on laittoa mm. Jakopäähihnan vaihto samalla apulaitteiden hihnat vaihtoon ja etuputki pitäs vaihtaa koska pukkaa vuotamaan
Aiemmin paloi lambdan varoitusvalo jonka päättelin johtuvan just tuosta etuputken vuodosta, mutta kuitenkin tässä yks aamu töihin lähtiessä eipä enään palanut varoitusvalo jostain syystä
-Syntinen