Tuli oltua muutama tunti jo tallilla, välillä sitte poikkeen kotio syömään. Sain kuin sainkin männänrenkaat ehjinä paikalleen, kastoin kaikki renkaat öljyyn ja venytin paikalleen, samassa rytäkässä laitoin kangetki mäntiin kii. Punnittin nuo kiertokanki-mäntä-männänrengas paketit ja tulokset oli: 1455g,1455,1460g,1430g. Eli suurin painoheitto oli 30g. Kevyin oli tuo sorvattu. Mutta alfamerin kirja sanoo pelkkien mäntien max painoeroks 12g ja kangille max 20g. Voisiko sitten olettaa että mäntä-kanki-rengas setin max painero olis 32g? (12+20=32). Yhteenvetona kuitenkin vois todeta että noissa A männissä ei ole muuta eroa kuin se että laella on vaan enemmän tavaraa, koska uskoisin että siitä lähti enemmän kuin 30g sorvatessa. Eli tällä hetkellä mäntien laet on melkolailla yhtä vahvat. Tekisikö sitten painoeroa vielä männäntapit, sokat, männärenkaat, ja männissä vielä kiinni oleva karsta? Pieniä juttuja mutta pienestä purosta tulee iso joki.
Niin ja kankien painoheitto oli 0,2g.