Imusarjat on erilaiset, nokkien ajoitukset on todennäköisesti erilaiset, sytkä ennakot, puristus suhde sitte mun oma on 83 porauksella yms muita asioita mitkä on varmaan erilailla vaikka osat olis yhtä äkkiä saman laisia,
Meillä puhutaan aina rengastehoista ja aika konservatiivinen penkki. Ja kyllähän tuo automaatti muuttaa luiston vuoksi lukeamia. Ennakkoon ei enään reagoinut joten alettiin paineella hakemaan lisää tehoa kun huomattiin, että ihmeen paljon joutu ve-karttaa muuttamaan. Silloin hoksattiin se paineiden lasku.
Ja tuo vakio t6 kansi liian mietojen nokkien kanssa mikään hyvä huipputehon tekemiseen ole. Ja jokainen näistäkin projekteista on niin yksilöitä varsinkin kun ite tehdään ja suunnitellaan

Pitää tilata putkea ja nippeleitä ja alkaa tekeen ne linjat uusiksi josko se alkais toimia.
Ja olis mukava jos joku tehokkaampi kampe kävis hakeen verrokin täällä meillä rovaniemellä.
ps eilen ajettiin avaamattomalla 2jz-koneella penkkiennätys: 670whp