0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pakkohan näiden kanssa on reilummalla madalluksella noin tehdä. Takapää kääntyy aika rajusti sisäkantille, omassakin näkee ihan silmällä että ei oo kyllä siellä päinkään. Pitäisikin kulmat katsoa kun sai vihdoin alustan paikalleen.
Toinen vaihtoehto on rakentaa camber-säädöt takapäähän, sit pitäs saada arvoihin
Jahas, pistähän kuvaa miten istuu kasikymppi. Maltoitko hankkia eteen säätölautasia vai heititkö semmosenaan paikalle?
Autona v70 mk2 T5 orkkis alustalla missä uudet iskarit ja takana "kuorma" jouset eli perse pystyssä mennään.tarkotus olisi tiputtaa autoa alemmaksi päin ja kävi mielessä onko ihan kauhea ajatus orkkis jousia katkoa eestä/takaa kierros tai kaksi pois.muuttuuko miten hirveäksi ajaa vai täytyykö unohtaa ajatus ja ruveta katsomaan madallusjousia? Tarkoitus tiputtaa hillitysti alaspäin kun tällä hetkellä näyttää aika hurjalle orkkis alusta ja 18tuuman vanteet
osaisko kukaan tähän asiaan mitään sanoa että onko tuhoon tuomittu ajatus vai laittaako rälläkän huutamaan? Ei kehtaisi "uusia" jousia lähtee rälläköimään ja sit huomata että olikin virhe
Ehkä kannattaa varautua kuitenkin niiden jousien hintaan mutta eihän siinä mitään menetä jos kokeilee? Muista myös tuumailla mitä ikäluokkaa iskarit on, jousia pätkimällä antautuu helposti varsinkin vanhemmat vaimentajat. Kunnollisetkaan alustasarjat eivät nykyään ole älyttömissä hinnoissa eikä säädettävänkään hankinta automaattisesti meinaa sitä että pistetään "pelit tonttiin". Sitä vartenhan se säätö on että pääsee itseä miellyttävään lopputulokseen.
Nyt ei oo menny vissii alustan säädöt iha vihkoo Autona S60 01 ja alusta bc racing v1. Miten voi olla että edessä tuo iskarin alaosa pääsee ottamaan murroksen suojakumiin kiinni? Pitänee kiepata iskarin pituutta pari senttiä takasin päin. Miten tuosta sitten saa matalan jossei tolla iskarin pituudella?